Internet in de bus Groningen - Bremen

Alles over het Openbaar Vervoer in Groningen, Friesland en Drenthe.
Plaats reactie
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Internet in de bus Groningen - Bremen

Bericht door Wubbo »

Internet in de bus Groningen - Bremen
Geplaatst op: vrijdag 25 juni 2010 17:06
Laatst bijgewerkt: vrijdag 25 juni 2010 17:07


Busmaatschappij Publicexpress, die een lijndienst heeft tussen Groningen en de Duitse Steden Oldenburg en Bremen, biedt binnenkort haar reizigers gratis en draadloos internet aan.
Lees verder
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: Internet in de bus Groningen - Bremen

Bericht door willy84 »

Ik wist niet eens dat daar een buslijn was. Kan je er met je OV in?
immer kwaliteits posts
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Internet in de bus Groningen - Bremen

Bericht door Caspar »

Nee volgens mij niet, hij stopt ook nergens meer in Nederland. Overigens is die bus niet eens zo duur, een kaartje naar Bremen is nog steeds goedkoper dacht ik dan met OV tot de grens en vanaf daar een DB kaartje naar Bremen.
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: Internet in de bus Groningen - Bremen

Bericht door midnet »

al enkele jaren-RYANair-van die hele goedkope tickets (met veel narigheid en klachten gratis erbij) vliegt veel vanaf Bremen-en die Grunnegers letten wel op de sentjes. Vaak is het maar zo'n minibusje. OOk nogal wat Duitsers die leuk sjoppen in Groningen. De lijn rijdt al enkele jaren-eerst slechts tot Oldenburg, maar dat liep niet erg. In die tijd gingen er maar 2 of 3 treinen daags de grens Nieuweschans over.
MAAR: je moet vooraf boeken-en kan dan wel goedkoper reizen-je krijgt per @Mail een code, dat is voldoende.
Kijk ook eens op http://www.grensbus.nl met al die lijnen die onze staatsgrenzen overschrijden.
Laatst gewijzigd door webguy op wo 30 jun 2010, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link gerepareerd
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Internet in de bus Groningen - Bremen

Bericht door Caspar »

De lijn rijdt al enkele jaren-eerst slechts tot Oldenburg, maar dat liep niet erg. In die tijd gingen er maar 2 of 3 treinen daags de grens Nieuweschans over.
Over welke jaren heb je het dan? En eigenlijk zou deze stelling elkaar tegenspreken, als ik logisch zou redeneren dan zou die bus juist beter moeten lopen als er maar 2 treinen per dag rijden. En ik heb die bus afgelopen 7 jaar een keer of 500 zien vertrekken, en dat was ALTIJD met een grote bus. De minibusjes waar jij het over hebt komen niet bekend voor. Zeker ook iets van vroeger.
MAAR: je moet vooraf boeken
Dat is niet nodig!
Zie hier maar: http://www.publicexpress.de/nl/218/tarieven
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten