Mag ik even kwijt #48

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Geert »

Fles schreef:Het is weer zo laat. Mail van "infovragenlijst@ipmbv.nl"

[blabla]

Wie heeft er een ANDERE, steekhoudende verklaring dan "NS HiSpeed is OPNIEUW privégegevens aan het doorverkopen"? En wie heeft dit mailtje ook gehad? :evil:
Hier ook.

------> http://www.spamklacht.nl
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Freek »

Ik heb hem (nog) niet gehad :P Terwijl ik wel geboekt hebt bij hispeed en de nieuwsbrief ook krijg. :pos:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Justin »

Nou, hoop het ook niet... Is misschien wel een tijd geleden dat ik naar Londen per trein ging though..

Ohja, ik ben oom geworden sinds gisteravond 20:15 ^^ *O*
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Daniel »

Gefeliciteerd! (Al voelde ik me wel ineens oud toen ik zelf vorig jaar voor 't eerst oom werd, en een paar weken geleden voor de tweede keer)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Suus »

Ik ben denk ik al sinds mijn 15e oom, tijd gaan snel.

Vandaag nog zo'n slechte voicemail gehoord:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahoooooooooooooooooooooooooooooooorrrrr daar is die dan, de nieuwe voicemail van XXXX XXXX. Dusse, Hiep Hiep Hiep spreek wat in na de piep. :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door STF »

Hmm als we nog eens een OVNL meeting houden bij Grand Cafe Hemels, schroef ik die Dyson handendroger van de muur: €1460,- exclusief BTW...

Ik had wel intresse in zo'n ding, maar sinds ik de prijs weet is die intresse weg; voor twee van die dingen kunnen we gezien ons huidige verbruik nog 23 jaar van die papieren handdoekjes blijven kopen.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef:Ik ben denk ik al sinds mijn 15e oom, tijd gaan snel.
Telt het ook als een neven/nichten kineren hebben? Ben je dan ook oom? :D

Ik vind het echt een mooi woord: oom. Oom zijn lijkt me wel vreemd...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door webguy »

Ik ben de oudste, dus ja, dan gebeurt dan niet zo heel snel :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Suus »

ziggy schreef:
Bee schreef:Ik ben denk ik al sinds mijn 15e oom, tijd gaan snel.
Telt het ook als een neven/nichten kineren hebben? Ben je dan ook oom? :D

Ik vind het echt een mooi woord: oom. Oom zijn lijkt me wel vreemd...
Achteroom of oudoom, dat is inderdaad wat ik ben.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Oud forumgebruiker »

Yes. Dan ben ik oudoom :D :D :D.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Fles »

Geert schreef:Hier ook.

------> http://www.spamklacht.nl
Dat is het probleem niet. Je gegevens liggen bij NS Hifail gewoon op straat.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Caspar »

Er zit hier iemand op een meter of 15 van me af buiten de hele tijd op een Vuvuzela te blazen. Rot herrie komt daar van af, maar het is te mooi weer om de ramen dicht te doen. :evil:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Mark »

Nou hier zijn ze aan het klussen bij de buren, inclusief zware boor. Op vrijdagavond, terwijl het zo'n lekker weer is...Afbeelding
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Suus »

Ik zit heerlijk om mijn gruwelijk smerige balkon (rotduiven) een Grolsch Weizen aan het wegtikken. Heerlijk 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Caspar »

Grolsch :pos:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Justin »

Zo, misschien is het niks voor de fanatieke fietsers en wielrenners onder ons, maar ik ben trots op mijzelf dat ik vanaf de TU Delft naar huis in Zwijndrecht ben gaan fietsen via De Zweth - Overschie - Maastunnel - Zuidplein ... Toen nam ik de verkeerde afslag, dus was ik via Charlois - Rhoon - Barendrecht/Carnisselande gegaan, en verder via Oude Maas - Heinenoordtunnel - Heerjansdam - HSL Tunnel Oude Maas - Zwijndrecht Nederhoven :).

Woehoe
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Daantje »

Wow (y) Hoelang deed je erover van de TU naar Rotterdam Centrum ongeveer, weet je dat?
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Stefan »

Zo, ik heb ook vakantie. Eindelijk, even 3 weken rust. *O*
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Justin »

Daantje schreef:Hoelang deed je erover van de TU naar Rotterdam Centrum ongeveer, weet je dat?
Van de TU naar De Zweth was het 21 minuten, alleen dat had zeker 14 minuten gekund, want ik ging per ongeluk via de Abtswoudepad ipv de Rotterdamseweg: (klik hier voor overzicht, heb de hele reis alles getagged) . Op dat moment ging mijn telefoon per ongeluk uit en had dat pas na zo'n 8 minuten door, waardoor ik mn reis eventjes onderbrak voor wat opstarten... Denk dat dit in totaal dus nog zo'n 15 minuten zat...

Vervolgens duurde het ongeveer 15 minuten vanuit daar voordat ik in de buurt was van het centrum; ik volgde vanaf Spaanse Polder namelijk constant de bordjes richting Dordrecht, maar had ergens namelijk ook linksaf bij Overschie via Blijdorp gekund (Klik hier). Alleen moest bij een stukje in Overschie een stuk omrijden, want er was een straat afgesloten, was daarna lichtelijk verdwaald, maar kwam toen bij het water uit, en vanuit daar kon ik de weg weer vinden. In principe moest ik ANWB LF2a volgen, dat is de fietsroute Den Haag-Breda via Delft-Rotterdam-Barendrecht-Dordrecht namelijk.

Ik zou dus zeggen tussen de 30 en 45 minuten voordat je in Rotterdam Centrum bent. Het enige waar je rekening mee moet houden, zijn de stoplichten in Rotterdam... die halen nogal de vaart eruit...


Was grappig om een keer de Maastunnel in te gaan... de bordjes wezen namelijk naar rechts en toen kwam ik bij een boot uit, niet wetende dat het huisje ernaast dus de roltrappen naar de fiets en wandeltunnel waren :P.
Laatst gewijzigd door Justin op vr 25 jun 2010, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Daniel »

Heb ik vanmiddag vrij omdat ze m'n bank zouden komen bezorgen tussen 2 en 5 uur, staan de bezorgers vast en komen ze pas rond een uur of 7 :P Wat minder netjes was dat ze niet even belden dat ze later zouden zijn (dat schijnt de normale procedure te zijn). De IKEA klantenservice had nog voor me geprobeerd de transporteur te bellen, maar die was merkwaardig genoeg zelfs niet bereikbaar op het mobiele calamiteitennummer :roll:

Maar heel wat moertjes en boutjes later zit het ding nu in elkaar :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Daantje »

@ Justin: thanx :) wil zelf nog wel eens een keertje op de fiets maar vraag me af wie het eerder opgeeft, ik of m'n fiets ;)

Ging net een drankje inschenken, is de cola op, maar de bacardi gelukkig ook :mrgreen:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Justin »

Is prima te doen hoor, ik kreeg pas bij de Heinenoordtunnel enorme verkramping en toen moest ik nog 10 km :p. Ik was ook onwijs bezweet...

Trouwens, 30-45 minutes is bij een gemiddelde snelheid van 18 km/h...

Overigens trof ik bij de A29/Carnisselande een bord van Rijkswaterstaat aan, waarop de aanleg van de tweede Coentunnel werd aangekondigd, en eind 2010 af was... Ligt de Coentunnel alleen niet een slordige 100 km ten noorde hiervan daan *O* -o-

En ohja, ik heb vakantie!!!!! Down Under, here I come!!!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Ardan »

Ook vakantie hier *O* Nou had ik laatste tijd toch al niet zo veel school, maar toch.
Wel een flinke domper toen ik net thuiskwam uit Winterswijk.
Huisgenote 1 krijgt nog geld van mij, van gas/water/elektra, maar daar ben ik wat laat mee. Heb haar dus gezegd dat het één dezer dagen zou komen. Wat zie ik aan mijn kamerdeur geplakt net, een soort van dreigbrief van haar vriend, dat-ie eist dat ik het nú betaal of zondag contant op tafel leg, blablabla, anders neemt-ie zelf maatregelen. Eeeh, ik had toch iets gezegd van dat ik het de 25e zou overmaken? Overboekingen duren over het algemeen toch iets van 1-2 dagen?
Maar toen ik mijn deur opendeed ontplofte ik helemaal... hij is zo te zien mijn kamer ingeweest, de deuren van mijn kastje liggen eruit enzo... dat-ie boos is kan ik snappen, maar hij hoort uit mijn kamer te blijven! Sta nog te trillen van woede... maar goed dat er niemand thuis is nu want ik heb me toch een partij met deuren lopen gooien...
Ik doe ook maar wat
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Dexter »

Hola vakantievierders hold your horses, er zijn ook nog mensen die de hele (hopelijk niet al te hete) zomer door moeten werken en pas in het najaar met vakantie mogen gaan. Ik heb het al moeilijk genoeg om te blijven glimlachen tegen al die mensen die op Shl met hun uitgestreken smoelen al grijzend met hun koffers over je tenen heen rijden en vervolgens een paar weken later met bruine koppen weer terugkomen om hetzelfde weer te doen in omgekeerde richting. :mrgreen:

@Ardan: Dat is je reinste kamervredebreuk. Geld schuldig of niet, van je spullen moeten ze afblijven.
Vallend blad maakt rails glad.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door htm_tram »

Lekker klussen aan de DE II 180. In de trein is het denkik warmer dan 30 graden door dat kappotte glas. :neg: Mischien mag ik aan de buitenkant werken en dan is het al een stuk koeler. (A)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten