Mag ik even kwijt #48

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Stefan »

Ik heb een lekker nachtje gewerkt gisteren/vandaag. 405 km gereden, dus da's niet misselijk. Eerst van Den Haag naar Blaricium, toen naar Scheveningen, toen als een gek naar Zandvoort en vervolgens naar Amsterdam. Toen moesten we naar een ander adresje in Amsterdam, maar toen hadden we wat tijd over en zijn we via 't centrum gereden. Was wel tof. :) Vervolgens naar Rotterdam gereden, nog even CNG getankt op Zestienhoven en terug naar kantoor.

Zulke shifts wil ik wel vaker werken, ik vind het wel fijn, van die lange ritten! :pos:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door JeePee »

Vrijdagavond om 18:00 begonnen voor de TT nacht. Gisteren om 11:00 uur gestopt. Wat een nacht, compleet gesloopt. Bizar om te zien hoeveel er toch altijd weer gezopen wordt op zo'n nacht. Een paar dingen die ik gezien heb:
- Rond 22:00 uur bij de aanvoer van de campings naar het centrum al mensen die tegen de bus aanliepen omdat ze de deur niet konden vinden...
- Mensen die lagen te slapen op de Europaweg Zuid
- Mensen die om 3 uur bij je komen en hun huis gaan beschrijven en vragen welke bus ze daarheen moeten hebben. De plaats wist ie niet meer :)
- Fietsers op de Europaweg en dan vervolgens omdonderen vlak voor de bus
- minstens 6 mensen die naar het ziekenhuis moesten.

Wel erg gezellig though :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Ardan »

Caspar schreef:Drink je dat allemaal op met zijn 2en in 1 nachtje? :shock:
Niet gelukt :lol: Tegen 3 uur is R. midden in een gesprek in slaap gevallen, ben toen zelf ook gaan slapen. Om 5 uur word ik ineens wakker gemaakt, want ik had de deur op slot gedraaid en hij was zijn telefoon kwijt. Even met een dooie kop zoeken, deur open, R. vertrekt, ik pit keihard verder... om 13 10 uur wakker geworden, nog nét de trein van 13 50 gehaald, en het brakke gevoel begint nu gelukkig weer te verdwijnen...
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Suus »

Ik hoorde net iemand op een vuvuzela blazen. Iets daarna een harde schreeuw en nu is het stil. Hmmm :P

Er kwam daarnet ook een Megabeesie naar beneden vallen. Die dacht zeker dat hij kon vliegen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Oud forumgebruiker »

De Starbucks op Ass was weer een het gratis proefdraaien vanmiddag *O*.

Eens kijken of ik zo op een normale manier weer terug naar 020 kan, zonder bermbrandgezeik. En dat de 15 gewoon werkende airco heeft. En zo niet: dan maar een gelede Volvo met dakluiken.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Suus »

Vage boel hier.

Er staat hier een rode Japanse mini-auto. Een Duitser maakte er met zijn telefoon foto's van, ging aan de deur rammelen en stapte snel in zijn auto toen er iemand de flat tegenover mijn flat uitkwam. Daarnet kwam er een zwarte Polo aanrijden die slecht geparkeerd bij de auto ging staan. Tot mijn verbazing kwamen er twee politieagenten uit. Een schreef er een bon uit, maakte de auto open, legde de bon op het dashboard en deed de auto weer op slot. :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door webguy »

KLPD doet toch ook surveillance in normale auto's en niet alleen dienstwagens?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Daniel »

En wat is er nu weer in Amersfoort-Zuid aan de hand... net eerst twee politiewagens de Leusderweg op met loeiende sirenes en even later kwam er eentje weer de andere kant op terug. Nu net een paar minuten geleden scheurt er weer een politiemotor over de Arnhemseweg richting zuiden...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door webguy »

P2000 schreef: 0706144 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
Brandweer Amersfoort (Centrum) (Piketploeg TS nacht)
0706142 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
Brandweer Amersfoort (Centrum) (BvD nacht)
0706140 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
Brandweer Amersfoort (Centrum) (Kazernechef)
0706136 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
Monitorcode Eemland Brandweer Amersfoort Utrecht
0706120 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
Kazernealarm hulpverlening hoofdpost Brandweer Amersfoort Utrecht
0706119 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
Kazernealarm brand hoofdpost Brandweer Amersfoort Utrecht
0706118 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
OvD Brandweer Amersfoort Utrecht
0706001 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AF
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Daniel »

Hmm, da's nog wel logisch voor waar die motor heen ging, maar waarom er dan net een politiewagen met loeiende sirenes bij het incident vandaan kwam...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Suus »

webguy schreef:KLPD doet toch ook surveillance in normale auto's en niet alleen dienstwagens?
Een parkeerterrein in een woonwijk lijkt mij niet echt KLPD werk, is meer iets voor het korps Amsterdam-Amstelland.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Ardan »

Ik fietste vanavond over de Wilpsedijk, en ik ze ineens een schildpad op de weg zitten :shock:
Ik stoppen, fiets de heg in geflikkerd, en de schildpad proberen op te pakken.. want ja, hij heeft dan wel een schild, maar die is niet zó stevig dat er een auto overheen kan... Schildpad wilde alleen niet meewerken en sprong telkens een stukje verder. En ja, hoe pak je zo'n dier eigenlijk vast? Natuurlijk kwamen er auto's aanrijden.. ik voor de schildpad gaan staan en de auto's eromheen gemanouvreerd... zo af en toe ging hij een beetje rennen en zo, maar toen hij op driekwart was kwamen er van twéé kanten auto's aan, en één van de auto's reed over hem heen (niet platgereden maar er overheen, voor de goede orde ;) ) durfde bijna niet te kijken. Uiteindelijk na veel pogingen de schildpad aan de zijkanten opgepakt, en al spartelend zette ik hem aan de overkant in het gras. Wat een gedoe. Maar hoe die daar terechtkwam? Ontsnapt uit het tuincentrum dat er 100 meter naast ligt denk ik... heb daar bij het huis nog aangebeld maar er was niemand thuis.
Stationnetje Klarenbeek is normaal altijd een oase van rust, die slechts ééns per half uur wordt verstoord door DMmetjes die hier kruisen. Zo niet toen ik aan kwam fietsen: een stuk of dertig jongeren kwamen van het perron richting Zutphen aanlopen, schreeuwend en lallend en zo... en even later kwam er een bus met 'groepsvervoer' aanrijden en die nam ze allemaal mee. Geen idee wat en waar, maar er was dus iets te doen blijkbaar ergens. Op zondagavond?
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door STF »

Nu het al zo lang droog weer is en de parkeerstrook (gras) kurkdroog is geworden kun je goed zien dat de bestelbus nog altijd olie lekt... Hij is in 2009 al drie keer bij de ene garage en in 2010 al twee keer bij de andere garage geweest ter reparatie van olielekkages (eerst koppelingsolie, daarna motorolie), hebben ze nou hun werk nog altijd niet goed gedaan of is er weer een ander soort olie (stuurbekrachtingsolie? remolie? versnellingsbakolie?) gaan lekken...

Ik begin trouwens onderhand het gevoel te krijgen dat alle buslijnen van Luxemburg in het bos hun eindpunt hebben, deze week al drie buslijnen op hun eindhalte tegengekomen, in the middle of nowhere aan de rand van het bos.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Dexter »

Rare taferelen op de late avond in de hal van Gvc... De tribune zat om 22:30 bomvol met voetbalkijkers, die allerlei orgastische geluiden maakten en wat uitmondde in een enorme schreeuw. Zal wel een doelpunt geweest zijn zeker? :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dit is nu al de zoveelste keer deze maand dat één of ander helder licht met een kanon van een vrachtwagen hierachter de bocht Arubastraat-Paramaribostraat probeert te maken... Jongens, dat kan niet, oké? :roll: Dan hoeft er voortaan ook geen politie meer te komen om de weg af te zetten zodat je rustig kunt wrikken...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Suus »

Ik had gisteren opeens Marlboro aan de telefoon. Na eerst wat moeilijkdoenerij vonden ze wel dat ik een doos sigaretten verdiende :shock: Wat moet ik met een doos sigaretten, maar voordat ik dat kon zeggen hadden ze alweer opgehangen :|

Volgens mij is er iets niet in de haak daar :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dan mogen ze mij wel opbellen... het is al duur genoeg :shock: En ik verdien er op z'n minst 3.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Fles »

webguy schreef:
P2000 schreef: 0706144 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
Brandweer Amersfoort (Centrum) (Piketploeg TS nacht)
0706142 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
Brandweer Amersfoort (Centrum) (BvD nacht)
0706140 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
Brandweer Amersfoort (Centrum) (Kazernechef)
0706136 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
Monitorcode Eemland Brandweer Amersfoort Utrecht
0706120 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
Kazernealarm hulpverlening hoofdpost Brandweer Amersfoort Utrecht
0706119 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
Kazernealarm brand hoofdpost Brandweer Amersfoort Utrecht
0706118 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AFT Eenh: AFT652 AFT692 AFT632 AFT636
OvD Brandweer Amersfoort Utrecht
0706001 21:47:03 27-06-10 GROUP P 1 FLATBRAND LAMBERT HEIJNRICSSTRAAT 26 h AF

Knap. Zo'n enorme lap tekst zonder iets zinnigs ertussen. "Er is brand" had net zo veel informatie gegeven.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door MdJ »

Ardan schreef: Stationnetje Klarenbeek is normaal altijd een oase van rust, die slechts ééns per half uur wordt verstoord door DMmetjes die hier kruisen. Zo niet toen ik aan kwam fietsen: een stuk of dertig jongeren kwamen van het perron richting Zutphen aanlopen, schreeuwend en lallend en zo... en even later kwam er een bus met 'groepsvervoer' aanrijden en die nam ze allemaal mee. Geen idee wat en waar, maar er was dus iets te doen blijkbaar ergens. Op zondagavond?
(Alleen) Op zondagavond is Boode (in Bathmen, tussen Dv-Hon) open en dan gaat de plaatselijke jongeren daarheen. En omdat met fiets dat te ver is -je moet ook nog terug namelijk- regelen ze altijd bussen.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Daniel »

Was lekker rustig in de supermarkt net tijdens de wedstrijd, zelfs bijna geen personeel te vinden want dat zat voor een nabij de ingang opgestelde TV.
Kon zodoende lekker irritant doen door wel drie keer door 't beeld te lopen... heen naar de lege flessen-automaat, weer terug en vervolgens nog 'n keer van de kassa naar de uitgang. Tja, moeten ze maar plek achter zich vrijlaten :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Caspar »

Ik stond 2 minuten na het eindsignaal in de Supermarkt, op dat moment waren er 3 kassa's open zonder een klant. Er stonden 3 fietsen in het rek voor de supermarkt. Toen ik weg ging 10 minuten later al een stuk of 25, en kwamen er een hoop auto's het parkeerterrein opgedraaid.

Het was in de trein trouwens bijzonder druk zo tussen 15.u en 15.30. Vroege avondspits denk ik.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Daniel »

Ik vond het in bus en trein (op 'n redelijk normale spitstijd) eigenlijk niet overdreven rustig vandaag, maar m'n bus kon in Utrecht zeldzaam goed doorrijden over vrijwel lege wegen. Leek wel alsof alle voetballiefhebbers automobilisten zijn en alle niet-liefhebbers OV-reizigers :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Geert »

Ik vond de bus van 14.30 uur anders al goed vol zitten hoor, gezien het tijdstip...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Ardan »

MdJ schreef:
Ardan schreef: Stationnetje Klarenbeek is normaal altijd een oase van rust, die slechts ééns per half uur wordt verstoord door DMmetjes die hier kruisen. Zo niet toen ik aan kwam fietsen: een stuk of dertig jongeren kwamen van het perron richting Zutphen aanlopen, schreeuwend en lallend en zo... en even later kwam er een bus met 'groepsvervoer' aanrijden en die nam ze allemaal mee. Geen idee wat en waar, maar er was dus iets te doen blijkbaar ergens. Op zondagavond?
(Alleen) Op zondagavond is Boode (in Bathmen, tussen Dv-Hon) open en dan gaat de plaatselijke jongeren daarheen. En omdat met fiets dat te ver is -je moet ook nog terug namelijk- regelen ze altijd bussen.
De bus reed richting Klarenbeek-dorp ipv richting Bussloo en zo ;)

Vandaag was het tijdens de wedstrijd ook opvallend rustig overal :) Liep door Santpoort en ik hoor ineens wat gescheeuw en vuvuzela's uit wat huizen komen, meer niet. Ben een heerlijk koele OBA ingedoken nu, en er is bijna geen hond :)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Daniel »

@Geert: Ik heb 't dan ook over de situatie in de spitstijd. En let ook op het woordje "leek", 'tis natuurlijk niet zo wat daarachter staat :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten