Mag ik even kwijt #48

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Stefan »

Zo, gisteren was m'n diploma-uitreiking op school, mocht even 6 blaadjes ondertekenen. 1x diploma op MBO niveau 3 en bijbehorende cijferlijst, 1x diploma op MBO niveau 4 met 2 bijbehorende cijferlijsten en nog het diploma voor de opleiding Cargadoor 1. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door STF »

Omdat we vandaag de camping dus vijf jaar hebben even een foto'tje van toen en nu, zoek de verschillen. :wink:

22 juni 2005:
Afbeelding

23 juni 2010:
Afbeelding
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door tsov »

Jullie hebben de rivier verlegd? Of zijn de foto's niet vanaf hetzelfde standpunt genomen? :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Etienne »

Vandaag een hevige brand in Zoetermeer

Afbeelding

Zie ook: http://www.regio15.nl/actueel/lijst-wee ... zoetermeer
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21336
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Meltrain »

Ardan kan wel weer gerust slapen:
Verdachte brand Deventer aangehouden
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Ardan »

Jep, Bakker Bart heeft in de hens gestaan. Heb tussen 22 en 00 uur een heleboel sirenes horen langskomen bij mij over de Zwolseweg, ook de brandweer uit Zutphen is komen helpen. Er schijnen brandslangen vanaf de IJssel en vanaf de stadsgracht ernaartoe zijn geleid, zullen me een beste slangen zijn geweest... ik dacht al vanmorgen, wat staat die IJssel laag :lol:
Ongeveer 100 meter rond de bakker zijn de winkelstraten afgezet, en ze zijn aan het puinruimen. De panden staan er nog wel en zo van een afstandje zie je er eigenlijk niks van, voor zover ik zag.
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Oud forumgebruiker »

@Ardan: is je tas al terecht? En de key van je kamer?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Ardan »

Nee, nog niet terecht, maar ik had vandaag ook geen tijd om langs te gaan bij het Bureau Gevonden Voorwerpen (zit bij Leidseplein). Dus ik probeer het morgen wel. Nu heeft het voor mij ook minder haast omdat ik weer sleutels heb en daar ben ik al heel blij mee. Laptop en camera zijn vervangbaar, al is het ontzettend jammer van alles wat erop stond.
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Oud forumgebruiker »

Kan iemand mij vertellen op welk station deze foto eigenlijk is gemaakt?
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door tsov »

Dat staat in de bestandsnaam ;) Weesp dus.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Oud forumgebruiker »

Oh haha, niet gezien. Heb het station eigenlijk nooit van die kant gezien :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Suus »

Het ziet er inderdaad niet zo heel mooi uit sinds de lokettenzaal/restauratie is verbouwd tot fietsenstalling.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Oud forumgebruiker »

Was weer een bewogen dag vandaag. Eerst werd ik omgeleid door een aanrijding bij het Weteringcircuit, later door een aanrijding bij het Leidseplein. Gelukkig mochten we de tweede keer inkorten tot Weesperplein (en dan leeg rondje Korte 's-Gravensandestr. - Oosterpark - Linnaeusstraat en op Alexanderplein weer onze oude tijd met +7 oppakken).
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Oud forumgebruiker »

Wat ik overigens ook nog even kwijt moet (het zit niet mee vandaag): mijn plaatselijk supermarkt (AH Postjesweg) wordt komende twee (!!) weken verbouwd. Dus ik mag even naar de Amstelveenseweg of Overtoom, dat is slechts (...) 10 minuten langer lopen. :x
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Suus »

Mijn Albert Heijn wordt twee jaar verbouwd, maar hoor je mij klagen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door tsov »

Ja, maar jij woont in een dorp :6
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef:Mijn Albert Heijn wordt twee jaar verbouwd, maar hoor je mij klagen :P
Ik was niet van plan om helemaal met een fiets naar de supermarkt te gaan :P
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door htm_tram »

Gister zat ik in de bus in de westhavens van Amsterdam toen er een neger bij de halte beweerde dat hij zijn ov chipkaart in het water had gegooid. De chauffeur vond dat hij dan een uurs kaartje moest kopen... En opeens had hij wel weer een ov chipkaart. :lol:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Suus »

Eigen dorp eerst!

Met Berkenstede, onze eigen zuid-as voor bejaarden met hoogbouwwoningen van uitsprekende architectuur hebben wij een zuid-as die de plannen van Amsterdam doen verbleken. Dankzij de schitterende historische bebouwing zoals de Dom van Diemen (met uithangklok!) en de wandelpromenade langs de Weespertrekvaart is stapvoets cruisen op de Hartveldseweg/Muiderstraatweg een belevenis voor iedereen. Omdat mensen van buiten het dorp dat niet beseffen zijn de verkeerslichten zo ingesteld dat cruisen een aantrekkelijke optie wordt voor iedereen die niet uit zichzelf van deze prachtige architectuur, historie en natuurschoon kan genieten 8-)

P.S.: Diemen is ouder dan Amsterdam :wink:
Laatst gewijzigd door Suus op do 01 jul 2010, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Geert »

ziggy schreef:Wat ik overigens ook nog even kwijt moet (het zit niet mee vandaag): mijn plaatselijk supermarkt (AH Postjesweg) wordt komende twee (!!) weken verbouwd. Dus ik mag even naar de Amstelveenseweg of Overtoom, dat is slechts (...) 10 minuten langer lopen. :x
Het leven is hard hoor ;)
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef:Met Berkenstede, onze eigen zuid-as voor bejaarden met hoogbouwwoningen van uitsprekende architectuur hebben wij een zuid-as die de plannen van Amsterdam doen verbleken. Dankzij de schitterende historische bebouwing zoals de Dom van Diemen (met uithangklok!) en de wandelpromenade langs de Weespertrekvaart is stapvoets cruisen op de Hartveldseweg/Muiderstraatweg een belevenis voor iedereen. Omdat mensen van buiten het dorp dat niet beseffen zijn de verkeerslichten zo ingesteld dat cruisen een aantrekkelijke optie wordt voor iedereen die niet uit zichzelf van deze prachtige architectuur, historie en natuurschoon kan genieten 8-)
Je vergeet de twiedelende duifjes en de prachtige bloemen. Tot zover de rust. Om 5.00 uur begint één of ander vehikel wat op stroom rijdt met veel herrie door de Hartvelseweg te denderen en dringt de realiteit zich tot Diemen aan dat ze zich steeds minder aan de invloed van grote steden kan onttrekken.

@Geert: Tsja, maar met deze temperaturen wordt het nog een tandje erger. Het leuke is dat ik op vakantie ga op de dag dat het ding open gaat. Wat een timing. :neg:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Justin »

Justin schreef:Nou dat wordt nu het rondje Zwijndrecht-Utrecht-Wageningen-Arnhem-Wassenaar-Rotterdam dan :s. -o-
Werd uiteindelijk Zwijndrecht-Wageningen-Wassenaar-Den Haag-Zwijndrecht. Had geen tijd meer om m'n lenzen in te ruilen, evenmin om dat ene leuke g-star shirtje in Rotterdam te kopen bij de G-star store... Maar goed, een nieuwe camera aanschaffen kost ook alweer klauwen met geld... :)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Daniel »

htm_tram schreef:Gister zat ik in de bus in de westhavens van Amsterdam toen er een neger bij de halte beweerde dat hij zijn ov chipkaart in het water had gegooid. De chauffeur vond dat hij dan een uurs kaartje moest kopen... En opeens had hij wel weer een ov chipkaart. :lol:
Hmm, die valt onder dezelfde categorie als waar ik laatst wat conducteurs over hoorde... scheen iemand geklaagd te hebben dat de wifi in de trein niet werkte en dat 'ie daardoor geen kaartje had, dat had 'ie online willen kopen :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door M57 »

Helaas zijn e-tickets niet geldig wanneer ze afgebeeld worden op een laptop of pda :D In de trein een boeking maken voor bijvoorbeeld een NS Business Card kan denk ik wel.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Suus »

ziggy schreef:[..] Je vergeet de twiedelende duifjes en de prachtige bloemen. Tot zover de rust. Om 5.00 uur begint één of ander vehikel wat op stroom rijdt met veel herrie door de Hartvelseweg te denderen en dringt de realiteit zich tot Diemen aan dat ze zich steeds minder aan de invloed van grote steden kan onttrekken.
Als je denkt dat ik ronkende promotieteksten kan schrijven, hebben we het nog niet over de Nationale Dag van de Komkommer gehad, die vandaag gevierd werd...

Met ingang van nu introduceert GroentenFruitBureau in samenwerking met telersverband K8 een nieuwe traditie: de ‘Dag van de Komkommer’. Deze dag markeert de start van de komende komkommertijd: de zomervakantie waarin warmte en verkoeling, rust en ontspanning, puur genieten centraal staat. Met de nationale komkommerdag wordt een knipoog gegeven naar de start van het zomerreces van de Tweede Kamer, een periode waarin weinig nieuws te melden is daar politici en veel andere opinieleiders en nieuwsmakers op vakantie zijn.

Met het uitroepen van 1 juli tot de ‘Dag van de Komkommer' wil GroentenFruit Bureau samen met alle mensen die van fris en sappig houden een nieuwe traditie introduceren. Op deze zomerse dag staat de komkommer in al zijn smulklare variaties overal centraal waar urgente behoefte is aan een lekkere en vooral makkelijke en mobiele dorstlesser. Immers, de komkommer is de ‘lekkerste frisdrank die je kunt eten’. De consument is vrij om de ‘Dag van de Komkommer zo vaak mogelijk te herhalen. De verleiding die van de komkommer uitgaat, zal ook de ministers en de leden van de Tweede Kamer niet ontgaan. Tijdens de traditionele barbecue voor het zomerreces die 1 juli plaatsvindt, krijgen zij verse komkommer aangeboden.

Via de website van GroentenFruit Bureau wordt de consument geïnformeerd over de verschillende toepassingen van komkommer. Dankzij de vijf sterke punten van deze 'onweerstaanbare' en gezonde vruchtgroente ('lekker makkelijk, altijd en overal, cool, verzachtend en gezonde snack') houdt Nederland volgens het bureau het hoofd koel en scoort iedereen makkelijker zijn dagelijkse portie groenten. 'Scoren' is dezer dagen natuurlijk helemaal een positief geladen woord.

Nee, dan valt mijn Diemenpromotietekst nog wel mee. En nu heb ik zin om naar de supermarkt te gaan en komkommers te gaan kopen...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten