Mag ik even kwijt #49

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daniel »

M57 schreef:Helaas zijn e-tickets niet geldig wanneer ze afgebeeld worden op een laptop of pda :D
Mja is ook wat lastig van een stempeltje te voorzien he... en als 't al lukt staat 't gelijk op elk kaartje wat je daarna koopt :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Ardan »

Mijn Gappie is laatst ook verbouwd. 'U bent van harte welkom bij AH Keizerslanden, AH Diepenveen of AH Flora', respectievelijk 3, 5 en 8 km verderop. Ben mooi naar de C-1-drie keer niks gegaan die ertegenover zit XD
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6470
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Daantje »

Toen mijn Albert Heijn verbouwd werd was ik lekker op wintersport :mrgreen: Ben alleen de dag ervoor even naar de Bas van der Heijden of een andere Albert Heijn gelopen om nog wat dingetjes te halen, verder heb ik er weinig last van gehad. Ik vind het nou niet echt een vooruitgang alleen. De winkel is alleen maar krapper geworden, je kan na de kassa's nergens je boodschappen meer inpakken, er zijn veel te weinig karretjes en het assortiment is weliswaar vergroot maar veel dingen die ik altijd kocht zijn niet meer verkrijgbaar.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Joshua »

Ik woon tussen 3 Albert Heijn's in en dan heb ik nog de keuze uit een stinkende Aldi, 2 COOP's en een Super de Boer.
Toch wordt het bijna altijd de Albert Heijn gewoon omdat ze meer keus hebben. En niet te vergeten: Beesies.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Suus »

Eh, volgens mij zijn de Beesies al heel erg op :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door tsov »

Ze hadden er niet op gerekend dat Nederland nu nog in het WK zou zitten :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15353
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door ODRAIL »

Justin schreef: Had geen tijd meer om m'n lenzen in te ruilen
Ja altijd leuk die lezen of brillen. Heb je geen reserve?
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door find_your_spot »

htm_tram schreef:Gister zat ik in de bus in de westhavens van Amsterdam toen er een neger bij de halte beweerde dat hij zijn ov chipkaart in het water had gegooid.
Gister vond ik een dubbel gevouwen en geknakte ov-chipkaart in de tram...
For Your Railroad Adventures
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ardan schreef:Mijn Gappie is laatst ook verbouwd. 'U bent van harte welkom bij AH Keizerslanden, AH Diepenveen of AH Flora', respectievelijk 3, 5 en 8 km verderop. Ben mooi naar de C-1-drie keer niks gegaan die ertegenover zit XD
De twee andere winkels die ik als alternatief heb zijn ongeveer van dezelfde grootte als een huiskamer :( met 4 kassa's. Vandaag waren er twee kassa's defect en er was er wel één open. Ik verlang nu al naar de opening van de oude vertrouwde. Anders in de tussentijd maar naar de Dirk, hoewel die iets verder weg is.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #48

Bericht door Jurjen »

Heel Amsterdam altijd maar zeiken dat ze geen keuze hebben, en wel naar de blauwe Appie moeten, maar als er tijdelijk eentje dicht gaat, is er opeens niet genoeg blauw in de buurt. Tsja... :D
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door find_your_spot »

*O* *O* *O* *O* IK BEN GESLAAGD!!!!! *O* *O* *O* *O*
For Your Railroad Adventures
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door STF »

Is find_your_spot ineens geslaagd voor zijn zwemdiploma...
Zal de zomerdienstregeling zo ook wel van start gaan.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Ardan »

Geweldig, dat WK! Vóór de wedstrijd zat ik in een stampvolle tram 5 inclusief dronken gekken die zongen cq schreeuwden en op vuvuzela's toeterden..
Nu, tijdens de wedstrijd, ben ik op weg van Amsterdam naar Winterswijk. Normaal zijn de treinen op deze tijd stampvol, maar nu kan je een kanon afschieten *O* en nog airco ook *O*
Ik doe ook maar wat
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Dexter »

Ha, ik kon het niet laten om bij aankomst op mijn eindstation ook even op het WK in te haken: "Vergeet bij het verlaten van de trein uw bagage en uw Vuvuzela's niet mee te nemen. Namens het treinpersoneel wens ik u een prettige wedstrijd!" En een boel gejoel en getoeterd steeg op uit mijn trein. Ik voelde zelfs de voorste bak op en neer deinen.
Vallend blad maakt rails glad.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Justin »

Gefeliciteerd find_your_spot

En nee, ik was door m'n voorraad lenzen heen ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Gloeiende gloeiende gloeiende, net dat ik dacht dat ik weer vrienden kon worden met de IT-afdeling op mijn werk slaan ze hun slag weer hoor :roll:

Hebben ze het e-mailadres van een afdeling compleet verwijderd, voor drie weken aan e-mails in een groot zwart gat verdwenen. Die afdeling heeft wat te doen, want ik heb alle e-mail van het filiaal waar ik werkzaam ben allemaal even opnieuw gestuurd naar een ander adres, in totaal zo'n 70 mailtjes. De andere zeven filialen waren gesloten wegens barbeque of stroomstoring of hadden geen medewerkers die die taken doen, dus maandag zijn mijn 70 mailtjes hopelijk de eerste 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dexter schreef:Ha, ik kon het niet laten om bij aankomst op mijn eindstation ook even op het WK in te haken: "Vergeet bij het verlaten van de trein uw bagage en uw Vuvuzela's niet mee te nemen. Namens het treinpersoneel wens ik u een prettige wedstrijd!" En een boel gejoel en getoeterd steeg op uit mijn trein. Ik voelde zelfs de voorste bak op en neer deinen.
Lijn 26 ging steeg ook op toen ik omriep dat het 2-1 stond hihi.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door find_your_spot »

Justin schreef:Gefeliciteerd find_your_spot
Dank je wel! Na vier jaar ICT achter de rug moeten jullie mij nu verplicht aanspreken met ICT Netwerk Beheerder.

Wie kan mijn functie op dit forum even wijzigen?
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Nou, ik weet wel een bedrijf waar je aan de slag kan.

Een of andere slimmerik stuurt nu een mededeling rond dat er maandag gesleuteld gaat worden aan het netwerk, omdat de basisinfrastructuur anders in gevaar wordt gebracht door een grote change. Nu heb ik geen idee waar ze het over hebben, maar wel dat er tijdens werktijden (9:00 tot 21:00) een onderbreking is van de netwerkverbinding. :X

Oja, dat is dezelfde afdeling die vrijdagmiddag briefjes op het bureau legt dat maandagochtend de computer vervangen gaat worden en dat alle persoonlijke bestanden van de computer verwijderd dienen te worden -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door htm_tram »

find_your_spot schreef:
Justin schreef:Gefeliciteerd find_your_spot
Dank je wel! Na vier jaar ICT achter de rug moeten jullie mij nu verplicht aanspreken met ICT Netwerk Beheerder.

Wie kan mijn functie op dit forum even wijzigen?
Gefeliciterd, jammer dat je niet bij de c1000 langskwam, had taart voor je achtergehouden :roll:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door find_your_spot »

htm_tram schreef:Gefeliciterd, jammer dat je niet bij de c1000 langskwam, had taart voor je achtergehouden :roll:
Ah, ja sorry ik was er nog langs gereden maar mijn handen zaten vast gesmolten aan het stuur en versnellingspook...
Verder brandde dat metaal van die gordel in me schouder... bloody hot dus...
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Geert »

find_your_spot schreef:
Justin schreef:Gefeliciteerd find_your_spot
Dank je wel! Na vier jaar ICT achter de rug moeten jullie mij nu verplicht aanspreken met ICT Netwerk Beheerder.
Gefeliciteerd :) En wat voor netwerken kun je nu dan beheren? ;)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Ardan »

Terwijl ik onderweg de score af en toe checkte via de livestanden op nu.nl, kreeg ik ook zin dat door de coupé te roepen, maar heb me ingehouden..
KAMPIOENE! KAMPIOENE!
Ik doe ook maar wat
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door JeePee »

Ook in Grunn werden de mensen op de hoogte gehouden van de stavaza in Zuid Afrika dmv korte berichtjes op de tft schermen in de bus. Werd wel gewaardeerd :)

Zelf zat ik met een hoop collega's lekker in de kroeg te kijken. Wat een spanning, geweldig. Dinsdag weer *O*
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door STF »

find_your_spot schreef:
Na vier jaar ICT achter de rug moeten jullie mij nu verplicht aanspreken met ICT Netwerk Beheerder.
Zolang jij je eigen forum niet eens kunt en/of wilt repareren spreek ik je beslist niet aan als ICT Netwerk Beheerder! :6

Snapt iemand trouwens het volgende raadsel; een oude Nokia 3310 die ik als wekker gebruik, doet het in Luxemburg prima maar in Nederland lijkt hij stuk. Het heeft niks met de provider te maken want de SIM kaart die erin zit is al zeven jaar afgesloten en kan überhaubt niet eens verbinding met een provider proberen te maken aangezien het toestel in zijn geheel niet opstart wanneer ik in Nederland ben. Een andere oude mobiele telefoon (Siemens) van me werkt gewoon niet wanneer het boven de 25 graden is, in wat voor land je dan ook bent maar dat met die Nokia blijft toch wel heel gek... Hoogteverschil tussen de beide landen? :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 192 gasten