Mag ik even kwijt #49

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

He, dat is acht meer dan ik er had op mijn werk tussen 16:00 en 17:00 (normale sluitingstijd). Ik had er nul :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door STF »

Find_your_spot en ik waren daarnet even aan het brainstormen over een eenvoudiger nachtnet bij GVB, zodat je met je dronken kop vrijwel nooit in de verkeerde lijn kunt stappen;

LIJN A:
Schiphol - Badhoevedorp - Sloterdijk - CS - Molenwijk - Banne Buiksloot - Nieuwendam - Diemen - Gaasperplas - Gein - Holendrecht - Bijlmer - Duivendrecht - Amstelstation - RAI - station Zuid - Amstelveen Waardhuizen v.v.

LIJN B:
Nieuw Sloten - Osdorp - Lelylaan - Museumplein - Rembrandtplein - Muiderpoortstation - IJburg - Java eiland - CS - Bos en Lommerplein - Slotermeer - Geuzenveld v.v.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Dexter »

Wat een gedoe om dat WK zeg. Ik rij morgenavond gewoon treinen hoor. Zal wel lekker rustig zijn. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door tsov »

Ik voel me ineens niet meer zo senang hier... Ik heb hier wel vaker verhaal over mijn kleine oude Citroënnetje, en ik werd net door de buurman uit m'n bed gehaald. Mijn autootje bleek ineens midden op de straat te staan, een paar meter voor het parkeervak waar ik 'm had neergezet. Waarschijnlijk hebben ze 'm opgetild ofzo, want hij stond op de handrem. Ze hebben ook de ruitenwissers en de buitenspiegel eraf gesloopt :(
Ik kan ff niet meer slapen, omdat ik nu van elk geluidje schrik. Hij staat misschien op 30 meter van m'n open raam namelijk :?
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Dexter »

Nou ja zeg wie doet nu zoiets. Zeker weer een paar dronkenlappen ofzo... Snap best dat je geschrokken bent, ze hebben gewoon met hun poten van je spullen af te blijven. Sterkte en morgen meteen aangifte doen!
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door STF »

Datzelfde hebben ze vorig jaar met een kennis van me geflikt, hier paar dorpjes verderop. Zijn auto stond opeens een kwartslag gedraaid in het parkeervak, het was ook een superlichte auto net zoals die van jou dus die til je zo op met een paar man. Hij kon de humor er nog wel van inzien aangezien er niks beschadigd was, maar als ze zoals bij jou de spiegel en ruitenwissers eraf gaan slopen begint het een heel andere zaak te worden.

(Ik zie dat onze grasmaaier zelfs nog zo'n 75 kilo zwaarder is dan jouw auto.)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daniel »

Tja tjongejonge zeg, sommige mensen hebben echt 'n rare definitie van wat "grappig" is. En dan is verplaatsen nog tot daar aan toe, maar als ze ook nog gaan vernielen gaan ze echt te ver...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Geert »

Zullen inderdaad wel een paar lallende types in een lollige bui zijn geweest. En de schade vergoeden ho maar :roll:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

He, wat naar.

Zeker aangifte doen, zelfs al vinden ze de dader niet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Fles »

Geert schreef:
Fles schreef:(...) En ja hoor. Een excuusmailtje met een toelichting. Het onderzoeksburo heeft dusdanig veel tegenwind gekregen dat ze hun opdrachtgever niet langer uit de wind wensen te houden. En terecht. Wordt hoog tijd dat er daar bij NS HiFail eens een keer een paar met de koppen tegen elkaar gekletst worden verdomme :evil: Want dit is dus niet de eerste keer :evil:
Ik kreeg toevallig afgelopen vrijdag een mail van een afstudeerder van de Universiteit Twente die onderzoek doet voor NS Hispeed. Het mot niet gekker worden :N
Oh, alweer één? het is iedere week raak zowat :x
Wat stond er eigenlijk in dat mailtje? Ik heb geen mail gehad :/
dit:
ONDERWERP: onderzoek NS HiSpeed

Geachte mevrouw/heer,

Afgelopen week heeft IPM u benaderd voor deelname aan een onderzoek over reizen op het traject Nederland – Londen. De opdrachtgever voor dit onderzoek was NS Hispeed. Op grond van dit onderzoek beoogt NS Hispeed de dienstverlening nog
meer af te stemmen op de wensen van haar klanten.

Een aantal benaderden voor dit onderzoek heeft op deze uitnodiging enigszins ontstemd gereageerd met de brandende vraag ‘hoe bent u aan mijn e-mail adres gekomen?’
Wij hebben dit onderzoek voor NS Hispeed uitgevoerd onder personen die mogelijk wel eens op het traject Nederland-Londen hebben gereisd. De namen en het emailadres van deze personen, waaronder die van u, hebben wij van NS Hispeed ontvangen. Een willekeurige steekproef van deze personen is door ons benaderd met het verzoek een online vragenlijst in te vullen. Uw e-mailadres gebruiken we natuurlijk alleen voor dit onderzoek.

Wij leveren aan NS Hispeed een rapport over dit onderzoek waarin de antwoorden op geaggregeerd niveau en in tabelvorm staan weergegeven. Wij leveren geen informatie op individueel persoonsniveau. IPM BV is Research Keurmerkbureau en houdt zich strak aan de Esomar/ICC richtlijnen met betrekking tot de Wet op de Privacy. Een van deze richtlijnen is dat het uitvoerend marktonderzoekbureau uitsluitend na uitdrukkelijke toestemming van de respondent persoonlijke informatie aan zijn opdrachtgever verstrekt. De vraag om toestemming is niet gesteld en de individuele gegevens zullen dan ook niet worden verstrekt. NS Hispeed had deze individuele gegevens ook niet nodig.

Sommigen vonden het vreemd dat we de naam van onze opdrachtgever pas achteraf bekend maakten en niet vooraf bij de uitnodiging. Wij hebben dit om methodologische redenen gedaan. We waren namelijk bang dat het op voorhand kennis hebben van de opdrachtgevende organisatie de uitkomsten zou kunnen beïnvloeden. Zoals nu gebleken, is dat niet altijd een gelukkige keuze van ons geweest.

Wij betreuren uw ontstemming over de onduidelijkheid over de herkomst van uw gegevens en de reden dat we de opdrachtgever pas aan het eind van de vragenlijst bekend hebben gemaakt. Daarvoor bieden we mede namens NS Hispeed onze verontschuldigingen aan. Wij hopen wel dat we met deze toelichting enige duidelijkheid hebben verstrekt.

Met vriendelijke groet,
Het spreekt voor zich dat je bij een aantal passages daaruit wel de nodige vraagtekens kunt hebben... Niet zo zeer richting dat onderzoeksburo als wel richting NS HiSpeed.
Bee schreef:Wat is dat NS Hispeed aan het doen met die klantgegevens. Kan iedere malloot die een briefje schrijft met de database onder zijn arm naar buiten lopen daar :|
Die conclusie dringt zich wel erg nadrukkelijk op inderdaad :x
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Justin »

@Tsov dat is naar =\ Sorry to hear!
@Dexter, idem hier... Alleen kan ik geen treinen besturen :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Jurjen »

Ben benieuwd. Heb nog twee weken vakantie, maar heb ook gezegd dat ik wel zou werken als NL de finale zou halen. Had niet verwacht dat ze het zouden halen. ;) Ben benieuwd of ik vanavond gebeld wordt of ik kan werken... :D Vanavond maar eens lekker naar de film. :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Kreeg ik gisteren nog een fluitje bij de Albert Heijn, vandaag kreeg ik weer ouderwets een Beesie mee :D

Tussenstand: 26 beesies en 2 megabeesies :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door JeePee »

Hier 1 megabeesie en 14 gewone beesies. De gewone zijn echter gedradeerd tot speeltjes voor mijn katten. Blijft weinig van over dan :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Ardan »

Voor zover er goed werkende MOBIB-kaartlezers waren in Brussel: vandaag zijn ze allemaal gecrasht.
*kijkt onschuldig (A) *
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daniel »

Stond vanmorgen in de badkamer toen ik toch wel even schrok van een flinke knal, maar nadat ik eenmaal had uitgevonden wat 't was schoot ik toch wel in de lach: 't was zo iets onbenulligs en vooral toevalligs.

Wat er aan de hand was: tussen m'n douche en WC staat 'n muurtje waar ik m'n douchegel en shampoo bovenop heb staan. Merkwaardig genoeg duurde het meerdere minuten nadat ik m'n shampoo-fles er teruggezet had voordat het ding, dat ik kennelijk te ver naar achter had gezet, eraf viel en een fraaie duikvlucht maakte. Vond 'm terug klem in de WC-pot, dus 'tis vooral een harde plons geweest :mrgreen:
Maar wat 'n hoop herrie kan zo'n simpele plastic fles maken als 'ie bijna een meter naar beneden valt zeg...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Caspar »

Zit nu een kwartiertje te wachten op een bankje op Sloterdijk tegenover de Starbucks. In dit kwartier heb ik in totaal 4 klanten gezien, nog niet echt succes lijkt me.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Meltrain »

Ardan schreef:Voor zover er goed werkende MOBIB-kaartlezers waren in Brussel: vandaag zijn ze allemaal gecrasht.
*kijkt onschuldig (A) *
Ja, die van Park wel ja. :P
Of waren het daar alleen de poortjes met de ontwaardingsapparatuur? :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Jurjen »

Caspar schreef:Zit nu een kwartiertje te wachten op een bankje op Sloterdijk tegenover de Starbucks. In dit kwartier heb ik in totaal 4 klanten gezien, nog niet echt succes lijkt me.
Lijkt me dat die het vooral van de periode 8-9 uur en 12-13 uur moet hebben. Iedereen is nu al in kantoor, en het is te vroeg om alweer een wandeling te maken. ;)
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Stefan »

Eh, lol. Ik kreeg net via m'n Youtube account een komisch berichtje:
Hey there fellow YouTuber :)

I was checking out some of your videos earlier and couldn't help but notice you had low view counts. Which is a real shame because I thought you had some great content

So I thought I would lend a hand and send you a message on how I get a ton of views to my videos.
All it really is, is


http://tiny.cc/ youtubeviews1

I use it to generate the initial burst of traffic, after that YouTube does the rest in ranking the video and people start to flock.


I don't know if it will definitely work for you but they're running a 1 penny promotional right now for 45 000 views, so it's worth a shot I'd say


Anyways, best of luck!
Yours Truly,
Rosanne
Eh.. Right.. :| :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Ik kreeg gisteren via e-mail een mooie :lol:
Welcoming remarks

I am writing to you in the name of the corporation the Human Resources department of which I represent.

The business occupation of our corporation is quite significant.
-carriage of affaird
-business supervision
-disposal of business
-management
-financial management
-etc

We propose the opportunity for jobseekers in Europe:
-compansation 2.600 euro + bonus
bonus-job

- flexible hours


If our offer kindled your interest, please feel free to contact us. Wendell @ east-europ.com
Name
Surname
Counrty
City
E-mail
Sell phone number



Attention! We can propose the job to the citizens of the United Kingdom only!

Please inform your name and phone number so that we can find you for further communication.
Dus heb jij carriage of affaird schroom dan niet om je counrty te mailen!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Caspar »

Beter laat dan nooit:

Afbeelding
Ik heb mijn appartement ook WK klaar :lol: 8-)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Meltrain »

Ik heb bijna mijn propedeuse. :D
Ik moet medio augustus nog één vak (van vijf punten) herkansen, maar als ik daar een voldooende voor heb, heb ik mijn propedeue. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Stefan »

Dat Vlaamse taaltje blijft mooi. Bordje bij een overweg in Essen:

Afbeelding

:mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Ardan »

*haalt motor uit de auto en legt hem stil op de grond* :mrgreen:

De mooiste blijf ik toch vinden 'Verboden op het werk te komen' :lol: (dat hebben ze direct uit het Frans vertaald, 'Défense de circuler sur les travaux')
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten