Het Grote WK Topic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door M57 »

*O*

Gewapend met radio de pot goed kunnen volgen tijdens de dienst. In Ddr schalde de knoop/PLP met zijn vuvuzela door de luidsprekers :lol:
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door JeePee »

Zo net uit de kroeg. Wat mega vet. FINALE!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Mark »

Ik ben zo fucking blij he :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Jurjen »

webguy schreef:
Overigens, waar is het grote reclame scherm in Utrecht? :P
Foetsie. ;) Is vrijdagavond verwijderd.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door MdJ »

" Want de leeuw op voetbalschoenen"

Dat wordt zondag thuiskomen met een nat pak, nadat je in de grachten van Amsterdam een keurige hoekduik hebt gemaakt :mrgreen: *O* *O* *O*
Bij twijfel: gebruik beton.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Mark »

MdJ schreef:" Want de leeuw op voetbalschoenen"

Dat wordt zondag thuiskomen met een nat pak, nadat je in de grachten van Amsterdam een keurige hoekduik hebt gemaakt :mrgreen: *O* *O* *O*
Oh man ik duw je er gewoon in en dan duik ik er met de rest achteraan als we kampioen zijn *O* *O*
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door webguy »

Jurjen schreef:
webguy schreef:
Overigens, waar is het grote reclame scherm in Utrecht? :P
Foetsie. ;) Is vrijdagavond verwijderd.
Wegens? Werkzaamheden? Contract verlopen? Of rechten kwestie met WK?
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Jurjen »

De reden durf ik je niet met zekerheid te zeggen. In elk geval geen WK-rechten-kwestie, dan zou het niet vertonen immers makkelijker geweest zijn (zoals met de kwartfinale gebeurde). Zou best te maken kunnen hebben met de verbouwing van Utrecht C.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Meltrain »

M57 schreef:*O*

Gewapend met radio de pot goed kunnen volgen tijdens de dienst. In Ddr schalde de knoop/PLP met zijn vuvuzela door de luidsprekers :lol:
Ja, ik heb het ook met een mini-radiootje gehoord.
In België werkte die echter niet zo goed, dus waren we angewezen op de telefoon van find_your_spot, maar na Rsd was ik toch echt op mijn eigen radiootje aangewezen en beneden in een VIRM deed hij het wel goed, dus kon de hele (beneden)bak van een s2100 meegenieten. Kleine opmerking: ik was de enige reiziger daar. :P
En het einde was tijdens de overstap op Dordrecht, waar ook een goed signaal was, dus Jack van Gelder en zijn maat hebben mij daar nog een paar zenuwslopende minuten bezorgd na de 3-2. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Jurjen »

Wat een ramp trouwens. De cassiere bij de AH had alleen oog en oor voor de wedstrijd, en het doelpunt moest gevierd worden voor klanten verder geholpen kon worden. In de tram stond een radio op een oorverdovend volume aan op radio, ik vermoed dat ze de microfoon tegen een radio aan gezet hadden. Bij Museumplein stonden we erg lang stil (groot scherm op 't plein) en paar honderd meter verder stopten we met de bestuurderscabine t.h.v. een cafe met groot scherm, op het fluitsignaal gingen we pas weer rijden... Resultaat: trein gemist op Amstel.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Fles »

Jurjen schreef:De reden durf ik je niet met zekerheid te zeggen. In elk geval geen WK-rechten-kwestie, dan zou het niet vertonen immers makkelijker geweest zijn (zoals met de kwartfinale gebeurde). Zou best te maken kunnen hebben met de verbouwing van Utrecht C.

Vgs mij had dat ding ook wat problemen de laatste tijd. Geregeld een heel blok pixels gezien wat helemaal over de zeik ging.. Mss moet ie wel gewoon gerepareerd worden :)
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Maik »

Het blijkt dat na de 2-1 de naaimachine is gaan draaien! :shock: *O* Jack van Gelder *O*

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=watPFHE_Z70[/youtube]
Pommes.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Fles »

:lol: Toch mis ik wel de hysterie van toen met Dennis Bergkamp :D
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Caspar »

Bij een eventuele huldiging weer Koninginnedag toestanden rondom Amsterdam centraal? Of blijven de oranje fans gewoon keurig met hun handen van de noodrem af?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Bij een eventuele huldiging weer Koninginnedag toestanden rondom Amsterdam centraal? Of blijven de oranje fans gewoon keurig met hun handen van de noodrem af?
Om te beginnen gaan alle woonboten naar de kelder. Reken niet op al te veel gezond verstand :N
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door mb90 »

Men zegt altijd 3x is scheepsrecht en zou ook zo moeten zijn met WK-finales. Dan zou je dus zeggen dat deze finale de 3e en dus een keer een winnende is. :) Ik denk zelf een finale tegen Spanje, maar als ik ze zo tegen de Duitsers zie is het nu eigenlijk 50-50.

Qbuzz rijdt hier rondom Rotterdam sinds maandag met 2 oranje bussen rond. 8-) De 1093 en de 1029 die op de onderstaande foto als lijn 126 vanaf Schiedam Centrum naar Maassluis gaat:
Afbeelding

Edit: Inmiddels 1-0 voor Spanje. De kans is dus groot dat de finale inderdaad tussen Nederland en Spanje zal gaan.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Wubbo »

Het wordt inderdaad Spanje.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Vinny »

Caspar schreef:Bij een eventuele huldiging weer Koninginnedag toestanden rondom Amsterdam centraal? Of blijven de oranje fans gewoon keurig met hun handen van de noodrem af?
Als het goed is wordt wel het koninginnedagschema uit de spreekwoordelijke mottenballen gevist, dus dat betekent geen internationaal treinverkeer van/naar Amsterdam Centraal en een hele boel opsplitsingen van treinseries.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door STF »

Opmerkelijk dat er vanavond meer mensen in het café naar de wedstrijd zaten te kijken dan gisteravond, terwijl het allemaal Nederlanders (en een paar Belgen) zijn.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Fles »

Jankende duitsers zijn ook leuk om te zien :P
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Caspar »

http://www.nshispeed.nl/nl/actuele-reis ... ed-treinen
Hispeed laat als eerste van zich horen. Er zal dan wel volgens het Koninginnedag principe gereden gaan worden.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Geert »

Ik ben benieuwd. Als NS daadwerkelijk een koninginnedagdienstregeling gaat rijden dinsdag wordt dat interessant, want die dienstregeling is gebaseerd op een zaterdag en niet op een doordeweekse dag. Vergeet niet dat er ook nog een reguliere avondspits is dinsdag...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Caspar »

Gelukkig is het dan wel al vakantie in de regio. Maar inderdaad. Zal sowieso dan wel een enorme operatie worden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Suus »

De metro gaat aanstaande zaterdag ook dicht. De vaste methode om reizigers uit Utrecht dan bij Amstel de metro in te jagen en het CS te ontlasten gaat dan ook niet werken, het zal eerder extra drukte opleveren tussen Amstel en CS vrees ik :|

Het GVB heeft al aangegeven dat mocht Nederland winnen en er dus ook een grachtenrondvaart komt, dat sommige tram- en buslijnen daardoor een aangepaste dienstregeling moeten gaan rijden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Oud forumgebruiker »

Nou ik ben benieuwd, mag dinsdagmiddag en avond aan de bak. Morgen weer eens invallen op de Bee-lijn.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten