Mag ik even kwijt #49

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39182
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daniel »

Net met drie plankjes onder m'n arm (kon ze niet goed vastleggen op de bagagedrager) van de Amsterdamseweg in Amersfoort naar huis gefietst. Dat was zo'n gevalletje van waarom nam ik nu ook weer niet gewoon een bus :P

Allicht omdat 't net 10 minuten fietsen is, de bus nog op 'n eindje lopen van waar ik moest zijn stopt en er 10 minuten over doet naar 't station, waarvandaan 't nog 10 minuten lopen is naar huis (of 5 minuten met 'n andere bus). Achja, 'tis gewoon gelukt...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Stefan »

Ik had net iets vreemds met m'n pc.. Hij bleef ineens vanuit 't niets naar beneden scrollen, ben ruim een half uur bezig geweest om het probleem te vinden. Had er een andere muis aangehangen, ander toetsenbord, mocht allemaal niet helpen. Heb toen, geen idee waarom :P , maar eens een blik geworpen in Apparaatbeheer, ik zag dat er bij 'Toetsenborden' 2 apparaten stonden.. Heb er 1 verwijderd en ineens was het probleem opgelost. Heul apart. :|
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Ik heb mijn appartement ook WK klaar :lol: 8-)
Bij ons bevolken Beesies en Bungels gebroederlijk de vensterbank. Wat zit er nou onder jouw appartement? Een bakkerij?
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Zo, eindelijk is een langverwachte telefoonupdate OTA beschikbaar, dus geen gepriegel meer met verloren bestanden enzo. Nog net op tijd om een oranje thema in te kunnen stellen, want die is nieuw in deze versie :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door STF »

Pff, zal ik maar eens een bord op de loop-maaier monteren met de tekst "JA WE HEBBEN OOK EEN ZITMAAIER..."

De een na de ander komt aan me vader of mij vragen of we geen zitmaaier hebben, zodra ze ons 1 kampeerplaatsje met de kleine machine zien maaien. Ik ga toch niet helemaal zo'n grote maaier uit de garage rijden en na een halve minuut maaien schoonmaken en weer in de garage manoevreren...

Er is zelfs al eens iemand geweest die dacht dat ik met de trimmer de hele camping moest maaien! :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Autoalarmen die niet na een kwartier vanzelf uitgaan als ze geen beweging met detecteren moeten verboden worden. Vandaag heeft er eentje twee uur lang staan loeien onder mijn balkon :neg: :neg: :neg:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door webguy »

Bee schreef:Zo, eindelijk is een langverwachte telefoonupdate OTA beschikbaar, dus geen gepriegel meer met verloren bestanden enzo. Nog net op tijd om een oranje thema in te kunnen stellen, want die is nieuw in deze versie :P
Wacht maar tot je de Android 2.1 update krijgt ;) Dan ben je pas blij... Er is namelijk jammer genoeg een trend dat nieuwe applicaties alleen op 2.1 of hoger werken...
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Meltrain »

In het Voorsteltopic werd het een beetje off-topic, dus ga ik hier verder. ;)
Ik voel me ook ineens zo oud worden (hoewel ik één van de jongeren op dit forum ben :P), maar dat heeft natuurlijk niks met de SOV-C te maken (die heb ik immers pas een jaar).
Nee, ik ga vanavond naar de diploma-uitreiking van een goede vriend van me en dat herinnert me aan mijn eigen diploma-uitreiking van een jaar geleden. Wat gaat zo'n jaar toch snel voorbij....
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Oud forumgebruiker »

Nou, inderdaad! :N
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door STF »

-
Laatst gewijzigd door STF op do 08 jul 2010, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Caspar »

Dexter schreef:
Caspar schreef:Ik heb mijn appartement ook WK klaar :lol: 8-)
Bij ons bevolken Beesies en Bungels gebroederlijk de vensterbank. Wat zit er nou onder jouw appartement? Een bakkerij?
Ja, met een goede banket hoek. Het banket wordt daar ook gebakken. Dus voornamelijk rond de sinterklaasdagen ruikt het naar verse speculaas. :D

Verder zag ik vandaag nog 2 spotters/ fotografen op de kop van spoor 14a/13a in Amsterdam centraal. Mensen van hier?
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Joshua »

Vandaag was die daar dan.
Mijn nieuwe Studenten OV-chipkaart.
Alleen er zat een TNT herstel/retour sticker op.
Ik trok de sticker er af en tot mijn grote verbazing stond in de indexcode daar mijn oude postcode + huisnummer. Terwijl de brief gewoon geadresseerd was op mijn nieuwe adres. En met de sticker er over heen stond er wel een indexcode met me nieuwe postcode en huisnummer.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Ardan »

De Duckstadse twitteraars zijn gek op flauwe humor zo te lezen :lol: kwam niet meer bij van het lachen!

DonaldDuckNL Ongelofelijk! Zelfs oom Dagobert is in de ban van het voetbal... hij brengt Wesley Snijder-messen op de markt!

DonaldDuckNL Krijg een tip van (...) voor oom Dagobert: Gregory van der Wiel-banden!

DonaldDuckNL De ideetjes stromen binnen: Van der Vaart-boten, de Stijn-schaar, Maarten Stekelenburgers voor op de bbq, Huntelaarzen, Robbenbrood...

DonaldDuckNL ...Bronckworsten, in iedere stad een Bert van Marwijk, Van Perziebonen, Nigel de Jonge kaas...

DagobertDuckNL De laatste dan: Van Bommel-treintjes, een Boularoetsjbaan, John Heitin-gaas, Joris Math-ijsjes, Babel Torenbouwers BV...

DagobertDuckNL Bedankt voor alle suggesties, ik ga ermee aan de slag! Oh ja, iemand nog interesse in mijn Spaanse tapasrestaurant?

Duckstadkrant Kinderen dolenthousiast over Boularoetsjbaan. "Wel jammer dat je 3 euro per keer moet betalen," aldus Kwik, Kwek en Kwak Duck.

DagobertDuckNL @kwikkwekenkwak Wat zeuren jullie nou? Uiteindelijk is het ook jullie erfenis, hoor!

:lol:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Geert »

Lachen he :lol:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Ja, met een goede banket hoek. Het banket wordt daar ook gebakken.
Heb je eigenlijk nooit overlast als je boven een winkel woont? Het ziet er daar wel gezellig uit hoor.
Vallend blad maakt rails glad.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Stefan »

Dat vraag ik me ook al tijden af eigenlijk. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39182
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daniel »

Met nog twee verdiepingen ertussen boven 'n winkel wonen telt zeker niet :P Nou zit ik ook nog boven de achterkant dus da's al rustiger (en een dierenwinkel is nou niet echt iets waar mensen af en aan lopen en zo overlast opleveren)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Justin »

Geert schreef:Lachen he :lol:
Ik ging kapot vanmiddag toen ik het live las :P.

Joh Ardan heb je ook Twitter :P?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daantje »

Ik heb boven een soort van smartshop gewoond en heb er nooit last van gehad. Die winkel is open als ik aan het werk ben en dus niet thuis en als ik thuis ben is die winkel dicht. Ik woon nu tegenover een school, ook geen probleem. De hele dag houden mensen je huis in de gaten en 's avonds als ik thuis ben heb je parkeerplaatsen genoeg en rust om je heen, prima :)
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bah werd vanmorgen op m'n laatste rit nog even omgeleid i.v.m. un accident. Omrijden via Weteringcircuit -> Weteringschans -> Roeterstraat -> weer op route (lijn 9). :|
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Meltrain »

Zo, alles is ingepakt, dus ik ga zo op vakantie.
Vanavond per P&O van Rotterdam Europort naar Kingston-upon-Hull en daarvandaan in de richting van Manchester. Over drie weken ben ik weer terug.
Wel jammer dat ik de WK finale niet thuis of in het centrum van Rotterdam kan kijken, maar ter plekke zullen ze vast ook nog wel een tv hebben. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Oud forumgebruiker »

Vanaf morgen te bewonderen in Amsterdam:

Afbeelding
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Justin »

Boe, Tigers gewonnen van de Titans 15-14 -_-". Een lullige (doch mooie) drop goal maakte het verschil...

Anyway, morgen moet ik zelf nog spelen in Amstelveen... Ik ga nu al de tent uitzweten...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

De NS-website is echt pijnlijk vbor je ogen met die oranje achtergrond :x
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door STF »

Zometeen de vriezer ontdooien en schoonmaken, ik denk dat het ijs op de wanden smelt waar je bij staat (gezien de temperatuur hier binnen). :wink:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten