Mag ik even kwijt #49

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Karl »

Leuk dat dit forum nog steeds nieuwe mensen aantrekt, alleen dat draagt niet altijd bij tot de leesbaarheid van de berichten. Wellicht ben ik de enige met deze mening? :X
Het is een spectrum.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Jurjen »

Nee hoor. Maar de vorige keer dat ik daar iets van zei, bleek dat aan het beheer te zijn, die er op zijn beurt niks van zei. Ach ja.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door htm_tram »

STF schreef:Er is zelfs al eens iemand geweest die dacht dat ik met de trimmer de hele camping moest maaien! :lol:
Zolang er ook slaven uit nederland het gras moeten knippen met een klein lullig schaartje ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Karl »

Jurjen schreef:Nee hoor. Maar de vorige keer dat ik daar iets van zei, bleek dat aan het beheer te zijn, die er op zijn beurt niks van zei. Ach ja.
Dan bij deze nogmaals het verzoek aan het beheer. :idea:
Het is een spectrum.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door webguy »

Zoals meer gebruikers hier is een redelijk deel van het beheer op vakantie of druk met andere dingen :) Maar we gaan het er over hebben / kijken wat we doen...
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Ruben »

Mocht je je ergeren aan een bericht, graag melden, zo komt beter in kaart waar de ergernissen vanuit anderen zitten, ook al zullen we hierzelf ook al wel een idee over hebben ;)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Jurjen »

Alsof ik daar zin in, en tijd voor heb. Nee, sorry. Maar een paar tips: geen hoofdlettergebruik, gecompenseerd door overmatig emoticon-gebruik. En tenslotte zijn er enige problemen met het concept 'citeren'.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door webguy »

Het is twee knopjes klikken: een reden hoeft niet perse, daar komen we zelf ook wel achter...
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Jurjen »

Excuus. Had over de knop heen gekeken, zocht naar een tekstuele link. ;)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daniel »

Kijkend waar de hulpdiensten die hier net voorbij scheuren naartoe op weg waren kwam ik deze tegen...
22:36:15 10-07-10 Melding : P 2 STORMSCHADE WINDSTILTE 143 DE MEERN Eenh: MER302
Regio : [UTR] 9. Utrecht
Urgentie : Middel
...leuke combi van het soort schade met die straatnaam :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Justin »

Dubieus...

Vandaag voor 't eerst verloren =(. Ik brandde zowat weg op 't veld; bij elk kort sprintje ontplofte m'n kop zowat, ook al dronk ik redelijk veel water, en had ik me goed ingesmeerd tegen de zon... it's supposed to be a winter sport, but not at this hemisphere :lol:

Overigens was het regenbuitje vanavond best wel verfrissend :D!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daan »

Jurjen schreef:Alsof ik daar zin in, en tijd voor heb.
Beetje zonde, die mentaliteit... Wij kunnen als beheer toch niet ruiken waar jij last van hebt? :?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door ODRAIL »

Karl schreef:Leuk dat dit forum nog steeds nieuwe mensen aantrekt, alleen dat draagt niet altijd bij tot de leesbaarheid van de berichten. Wellicht ben ik de enige met deze mening? :X
Jurjen schreef:Nee hoor. Maar de vorige keer dat ik daar iets van zei, bleek dat aan het beheer te zijn, die er op zijn beurt niks van zei. Ach ja.
Mischien een tip voor het beheer om eens te kijken naar het aantal leden met nog maar 0 postings (bijna 7,5 pagina's) hebben om deze aan te schrijven en eventueel te verwijderen.

Op een anders forum waar ik lid van ben (nee niet waar dit forum van is afgesplitst) moet je eens in de zoveel tijd inloogen en / of posten.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door ODRAIL »

Hmm..., heb soms het gevoel dat ik zonder bril net zoeel zie als met :?.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Karl »

webguy schreef:Zoals meer gebruikers hier is een redelijk deel van het beheer op vakantie of druk met andere dingen :) Maar we gaan het er over hebben / kijken wat we doen...
Het is niet bedoeld als verwijt, maar als vraag of anderen mijn mening delen (ja dus) en zo ja, of er iets aangedaan wordt/gaat worden.
Het is een spectrum.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door tsov »

Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daan »

KM46 schreef:Mischien een tip voor het beheer om eens te kijken naar het aantal leden met nog maar 0 postings (bijna 7,5 pagina's) hebben om deze aan te schrijven en eventueel te verwijderen.
Goeie tip, gaan we naar kijken :-).

Verder nogmaals het verzoek om ergernissen en verbeterpunten zo veel mogelijk te melden aan het beheer. Alleen op die manier weten wij waar de gebruikers mee zitten en waar dus wat aan gedaan moet worden. Beheerders hebben ook wel een idee van zaken die verbeterd kunnen/moeten worden, maar het gevaar is dat wij het forum vanuit een heel andere hoek zien en onze ergernissen dus kunnen verschillen van die van de gebruikers. Wat in onze ogen een verbetering is, kan dus juist een verslechtering zijn voor de gebruikers.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Wubbo »

KM46 schreef:Mischien een tip voor het beheer om eens te kijken naar het aantal leden met nog maar 0 postings (bijna 7,5 pagina's) hebben om deze aan te schrijven en eventueel te verwijderen.
Wat ik me hierbij net bedenk: er is een aardige groep mensen die het forum niet bezoekt maar wel actief is op de Wiki. Dat zijn wel 0-berichtenmensen maar toch zijn ze heel actief. Dat maakt het dus lastiger om inactieve mensen te vinden.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Maik »

Kunnen jullie niet zien wanneer iemand voor het laatst heeft ingelogd? Dan zou je eventueel mensen die (bijvoorbeeld) een half jaar niet hebben ingelogd én geen berichten hebben geplaatst verwijderen.
Pommes.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Wubbo »

We kunnen dat wel op het forum zien, maar inloggen op de Wiki is apart en wordt niet op het forum gelogd (maar je kan niet inloggen op de Wiki zonder forumaccount...)
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Karl »

Maar wat is het probleem van inactieve gebruikers? Behalve dat die naam niet meer beschikbaar is voor nieuwe leden zie ik het probleem niet?
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daniel »

We zijn momenteel intern druk in overleg om vast te stellen of en waarom we dat 'n probleem vinden. 't zijn er veel in ieder geval: 204 gebruikers die dit jaar niet actief geweest zijn en ook niet in de wiki actief zijn.

En tjongejonge, hoe krijg ik 't voor elkaar... precies aan 't begin van m'n vakantie een keelontsteking opgelopen :P Met het advies om veel ijsjes te eten om 't te koelen kan ik echter wel weer leven...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Stefan »

Apart dit.. Ik 'zou' airco in mijn Mazda moeten hebben. Echter is mij verteld, toen ik 'm in december bij een particulier verkocht, dat de aircopomp naar z'n grootje was en dat het ongeveer 600 á 700 euro zou kosten om te laten fixen.. Goed, heb ik niet laten doen omdat ik het gewoon te veel geld vind, maar ik was vanmiddag m'n auto aan het stofzuigen en zag ik op de sticker die in het rechterportier (met alle specificaties van de auto) zit het volgende staan: A/C: N.

Als ik dat moet geloven zit er geen airco in, maar het leuke is.. Ik heb wel braaf een 'certificaat ac-installatie' bij m'n papieren zitten, dat 'ie (toen 'ie nieuw was) afgevuld is. Apart. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daniel »

Airco later geïnstalleerd wellicht?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Stefan »

Ja, dat heb ik ook nog overwogen, maar het lijkt me vreemd als dat zo is om een of andere manier. 't Is namelijk een leasebak geweest en het certificaat is op 25 september 1998 afgegeven, de dag dat 'ie op kenteken is gezet. :P Maar goed, 1 ding is zeker, laten maken doe ik het niet. Het bakkie is van '98 en om er 700 euro aan uit te gaan geven vind ik wat te, is meer dan dat 'ie nog waard is. ;) De ramen kunnen ook nog open! :lol:

En voor de geïnteresseerden:

Afbeelding

:mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten