Het Grote WK Topic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Fles »

Dexter schreef:Hou op met miepen, de wereld vergaat niet. Het is maar een spelletje, waar spelers die achter een bal aan rennen achterlijk veel voor betaald krijgen.
Ga een kind opvoeden jij :P
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Dexter »

Fles schreef:Ga een kind opvoeden jij :P
Nee, dank je feestelijk. Ik heb mijn handen al vol aan die reizigers. :lol:

Vanmorgen alweer eentje die op het punt stond om 112 te bellen omdat die dacht dat ie een bom had gevonden, een (grond-) stewardess :!: die niet wist hoe ze moest inchecken en een oranje-randdebiel die met zijn vuvuzela klemzat tussen de deuren. En dat in één en dezelfde trein. Les v/d dag: De klembeveiliging van VIRM detecteerd geen vuvuzela's.
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Fles »

Ik heb me trouwens laten vertellen dat er wel wat meer mankeert aan de deuren van sommige VIRMs :o
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Dexter »

:shock: Zeker weer zo'n reiziger die tijdens het vertrek met alle geweld naar binnen wilde. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Fles »

Enig doorzettingsvermogen valt hem of haar niet te ontzeggen in dat geval. Het moet haast wel Nigel de Jong geweest zijn :lol:

Was vanmiddag in de Schipholtunnel schijnbaar. Mogelijk een gebroken bovenleidingkabel die er doorheen geslagen was, al lijkt me dat wat sterk eerlijk gezegd...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Dexter »

Vergis je niet in de kracht van een bundel strakgespannen massieve koperen kabels die plotseling losschieten. :!: Die kunnen heel wat schade en letsel veroorzaken, dat zagen we een paar maanden geleden na die draadbreuk bij Leiden maar weer eens. :shock: En dat er dan ook nog hoogspanning op staat, helpt ook niet echt mee.

Ik geloof het meteen, maar mocht het toch Nigel de Jong zijn geweest, dan pleit ik bij deze voor een rode kaart. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Fles »

Nee precies, daar staan gigantische spankrachten op. Misschien kan het wel echt zo gegaan zijn hoor. Dat is wat ik ervan begreep in ieder geval. Lekker plaatje om aan te denken wel, als je weer eens in de ochtendspits op het balkon staat..
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door webguy »

Ach, klembeveiliging "ziet" ook niet alles: ken een recent verhaal van iemand die Ed - Ah met d'r enkel tussen een V-IRM deur zat... Maar dat verhaal zet ik ergens anders neer...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote WK Topic

Bericht door Justin »

Afbeelding

Bron: Nu.nl

Hij is wel mooi =P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten