OVer je Reiservaringen in juli 2010

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Daniel »

Haha, of 10 bakken ICRm op 4a in Dordrecht. Dat was ooit ook 'n slimme actie van de trdl maar niet heus: s1900 achter de vertraagde s5100 binnennemen :P

Ook lekker klantvriendelijk: bij halte Cothen, Cotherweg vertrokken achter elkaar twee ritten van lijn 56 ri. Amersfoort vijf minuten eerder dan de geplande vertrektijd :roll: In Doorn ging de chauffeur van de rit die ik uiteindelijk had dan wel 5 minuten staan wachten, hebben de reizigers eerder op de route wat aan zeg...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
VIRM
Berichten: 7570
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door VIRM »

Dexter schreef:Hulde aan deze geweldige vakbroeder... -o-

Al zou het ook zomaar kunnen dat deze trein te lang was om via het kruis te worden binnengenomen en in dat geval heeft er een treindienstleider zitten slapen. Is mij ook weleens overkomen in Rsd, met 12 bakken VIRM door het kruis gaat daar niet passen.
Sja, ik heb dat dus al diverse malen op Leiden Centraal gehad (en daarbij het bijkomend nadeel dat je slechtziend bent).
Na drie keer hetzelfde liedje met de trein, drie keer de klantenservice gepord en dan uiteindelijk een inhoudelijke reactie (die krijg je alleen als je echt erom vraagt of erom port): er zijn veiligheidsvoorschriften geschonden en het hoort eigenlijk niet. Ik heb er maar ook op gewezen dat dat soort situaties op andere stations kunnen voorkomen en dat als ik het niet ben, voor hetzelfde geldt een andere slechtziende in het gat flikkert. -o-
Beul van de blindegeleidelijn
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door tsov »

Ik ben in Leiden met de s2200 een keer op spoor 10b binnengenomen (voor de ter plaatse onbekenden: daar ligt geen perron). Machinist reed met een normaal vaartje langs 9a en toen ging de trein ineens naar rechts :lol: We zijn toen doorgereden en op De Vink eruit gegooid, waar vijf minuutjes later de s6300 ging.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Marc
Berichten: 1008
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 18:46
Locatie: Maastricht

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Marc »

Een ritje naar Scheveningen bleek vanmorgen te gaan met hindernissen: aan het CS werd omgeroepen dat er geen tramverkeer mogelijk was tussen Madurodam en Scheveningen door een aanrijding. Tram 9 waar ik inzat zou gaan rijden via lijn 1, reizigers naar Madurodam werden verwezen naar bus 22. Even later, toen de tram leeggestroomd was, werden de plannen gewijzigd: de tram ging rijden naar Madurodam, reizigers voor Scheveningen moesten met tram 16 of 17 naar het Binnenhof reizen en daar overstappen op tram 1. Onderweg zag ik op de Javastraat een omgeleide tram 9 richting Centrum, even later gevolgd door enkele collega's. Na een wandeling van een uurtje kwam tram 1 als eerste aanrijden bij het Kurhaus, dus heb ik die maar genomen naar HS. In de tram werd omgeroepen dat de problemen op tram 9 er nog steeds waren. Bij het Circustheater stonden wel mensen te wachten.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Jurjen »

Pfff, ben in het noodweer van Maastricht naar Utrecht gereisd. Paar minuten voor vertrek van de IC uit Mt (17:26) begon het horizontaal te regenen... Bij Std moesten we op het vertraagde deel uit Hrl wachten voor we binnen konden komen, uiteindelijk met paar minuutjes vertraging vertrokken, terwijl toen Hrl-Std stil gelegd werd. In Rm op ns.nl gezien dat nu ook Mt-Vk eruit lag en lang stil gestaan, omdat een tegentrein problemen had met de deuren, en de volgende tegentrein een hek had aangereden op het enkelsporige stuk ten noorden van Rm. Heb er voor gekozen met de stoptrein van 18:36 naar Vl te reizen, waar nog de s1900 van 18:49 met +25 aangekondigd stond, terwijl treinverkeer Venlo-Kaldenkirchen compleet plat lag.

Voor Duitsland kwam even later een bus aangezet, de trein van 18:49 werd gecanceld, en die van 19:19 aangekondigd, maar personeel ging er vanuit dat ook die niet ging rijden. Deed 'ie uiteindelijk wel, met +20 ging het ene deel van de aankomende s1900 weer richting Ehv, het andere deel zou de trein van 19:49 gaan rijden, denk ik. In Ehv werd de trein opgeheven en mocht ik wachten op de s800 van 20:32 die eerst 5, toen 10 en uiteindelijk 15 minuten vertraging zou hebben, maar met +20 vertrok, juist op het moment dat de (volgende) s1900 Ehv binnen kwam rijden. Die mensen konden dus ook een half uur gaan wachten, want de volgende s800 had ook alvast 15 minuten vertraging. Overigens was dit volgens mij überhaupt de eerste IC die vanuit Rm weer richting noorden was vertrokken, was aardig druk in elk geval.

Vanaf Ehv ging het op wat langzaam rijden na wel aardig, en uiteindelijk ben ik met iets van 2 uur en 20 minuten vertraging in Ut aangekomen... Wel vanaf Vl eerste klasse, geld voor het overgangsbewijs krijg ik hopelijk toch wel terug via GtbV... Of ik misschien beter in Vl had kunnen blijven zitten tot Nm weet ik niet, want op Nm-Ah-Ut na lag rond Ah alles ook plat in elk geval. Dus of Nm-Ah-ut zo lekker zou zijn gegaan...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door STF »

Vanmiddag troffen htm_tram en ik een Mercedes Integro van CFL die tijdens de rit een steeds groter wordende vertraging opliep; de instapdeur sloot niet goed dus de chauffeur moest telkens zijn gordel los maken, opstaan, deur dichttrekken, gaan zitten en gordel weer om doen als we van de halte wilden vertrekken.

Het display in de bus gaf overigens de volgende haltes in een soort van Chinese tekens aan, wij konden het in ieder geval niet lezen.

Hoe lang zijn de gemiddelde armen van een Luxemburger eigenlijk? De stopknopjes zitten uitsluitend in het bagagerek gemonteerd en aangezien er bij de achterste twee rijen met zitplaatsen geen bagagerek is...
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Stefan »

Gisteren trof ik een Van Hool A600 van De Lijn (uiteraard zonder airco :P ) waarbij de chauffeuse toch wel in de gaten had dat het best warm werd in de bus. De oplossing: Gewoon de voordeuren open en knallen met die bus! :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Caspar »

Veel vertraagde treinen, ik zelf was een kwartiertje eerder naar station gegaan om in de nabij gelegen bakker nog een broodje te halen in Heiloo. Toen ik rustig het perron op wandelde zag ik de sneltrein naar Hoorn met 20 minuten vertraging vertrekken. Mijn trein dus, maar dan die van een half uur eerder.
De s3400 van 12.39 naar Hoorn was wel op tijd. In Obdam hoefden we niet op de tegentrein naar Den Haag te wachten. Dit vind ik apart, want ik was er altijd vanuit gegaan dat er in Obdam nooit 2 treinen achter elkaar aan in dezelfde richting kunnen rijden, vanwege de vereenvoudigde beveiliging daar. Zodra er een trein naar Hoorn is vertrokken, klapt na een bepaalde tijd het wissel om, zodat er alleen van de andere kant uit weer een trein kan binnenkomen. Dit is voor de treindienstleider niet beïnvloedbaar. Maar blijkbaar zit ik er naast, of is het veranderd, want we konden gewoon achter de vertraagde trein van een half uur eerder aan rijden. Een trein ombouwen en keren in Obdam zou dan ook niet moeten kunnen, tenzij de machinist het wissel krukt, maar dat doen machinisten niet meer zelf.

In Hoorn kwamen we binnen op spoor 2, waar normaal de trein naar Amsterdam en Amersfoort vertrekt:
Afbeelding
s3400 naar Den Haag van 13.20.
Op spoor 3 stond even eerder ook nog de trein naar Den Haag te wachten van 12.50 met +25 in de bakken.
De HC stond strategisch opgesteld, en ik ben even 5 minuten blijven kijken hoe dat ging. Ik heb geteld hoeveel mensen er aan hem gingen vragen hoe het zit met de trein naar Amsterdam /en of de trein naar Amsterdam niet deze Ddar was.
Ik kwam op 23 mensen van de ongeveer 40 langs het perron :o In plaats van dat mensen goed luisteren naar het omroepbericht...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Dexter »

Op de een of andere manier is het me nooit gegund om lekker een rustig slagje Vl te maken. Bermbranden, aanrijdingen en wisselstoringen in het zuiden gooiden de laatste 3x op rij roet in het eten. Vandaag ook weer.

Na een probleemloos ritje prima op tijd aangekomen in Br, zelfs nog iets te vroeg. Op de Maasbrug voor het inrijsein zag ik voor me op hetzelfde spoor een Veolia-GTW staan, waarvan de sluitseinen na een tijdje in frontseinen veranderden en ik de trein op me af zag komen om vervolgens terug naar de Maaslijn-sporen richting Nm rijden. Op dat moment belde de trdl dat er in Vl een wisselstoring was en of ik wilde ombouwen, terugrijden richting Hrt en op de vrije baan weer keren, zodat we via het linkerspoor toch nog Vl binnen te kunnen.

Goed, dus ik de loc afgebroken, ATB in de machinekamer uitgezet, 10 bakken teruggelopen naar de Bds en onderwijl de reizigers voor Vl naar Veolia doorverwezen, die inmiddels ook via het linkerspoor reden. Vervolgens 1,5 km teruggereden tot achter de wissels en sein voor de tegenrichting en terwijl ik aan de buitenkant van mijn trein hing te bungelen, werd ik gebeld dat de storing inmiddels al was verholpen en we weer normaal via het rechterspoor naar Vl konden rijden. Maar omdat op Vl nog een Duitse trein stond, moest onze trein worden omgerangeerd via de opstelsporen en omdat inmiddels de tijd begon te dringen, werdt besloten om terug te rijden naar Br, zodat we op tijd richting Gvc konden vertrekken.

Snel omgebouwd (voor de 4e x en in totaal 3 x 10 bakken heen en weer lopen, Nederland Beweegt is er niets bij :wink:) plasje gepleegd in de trein en we waren weer precies op tijd voor vertrek, ware het niet dat er nog een omgeleide ICE uit Vl voor ons langs moest, wat +5 opleverde... -o- Die heb ik tot Hrt op de hielen gezeten en daarna was ik ervan af (de ICE mag tussen Hrt en Hm 160 km/h rijden) en kon ik de vertraging gaan inhalen. Vanaf Ehv reden we weer op tijd. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Suus »

Is er iets bij Diemen aan de hand, er staat al een kwartier DD-AR of DDM-1 stil voor mijn keuken?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7570
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door VIRM »

Zo, weer een heerlijk avontuurlijk dagje treinen gehad -o-.

De bedoeling was om vandaag naar Hengelo te gaan en dat lukte ook, hetzij met wat vertraging.
De manier om het langste te blijven zitten was om de boemel naar Schiphol te nemen en daar te blijven zitten. Het was niet helemaal duidelijk of de boemel naar Hoofdorp reed (bij actuele vertrektijden stond een van de Schiphol-boemmeltjes aangegeven bij Amsterdam Sloterdijk als eindbestemming Hoofddorp vanaf SPOOR 6... uh huh, dat gaat ook echt lukken). Op het station werd omgeroepen dat de boemmeltjes richting Hoofddorp naar A'dam CS zouden rijden. De CTA's stonden gewoon nog op Hoofddorp, terwijl er ook een paneeltje bestaat voor A'dam CS ald eindpunt. Geen woord over hoe je op Amsterdam Lelylaan, Schiphol of Hoofddorp moet komen. Stel je voor als je de reiziger zou informeren! :O

Nouja, dat werd dus de trein van 08:30 naar R'dam CS, uitgevoerd door een DD-AR als ik het goed heb. Opvallend was dat aan de oostkant van Centraal (vlak voor Muiderpoort) behoorlijk wat Mat'64'jes stonden geparkeerd. Worden die binnenkort afgevoerd, of gewoon als reserve?

Aangekomen op station Duivendrecht was het snel naar beneden om de NS Hispeed richting Berlijn te pakken. Ik reisde met een familielid en die was echt uberverbaasd (en ik zat ook al te kijekn...) dat de internationale trein werd uitgevoerd door... Mat'64! Het bleek dus dat wegens het noodweer gisteravond er geen/niet genoeg Intercity-rijtuigen uit Duitsland konden komen, dus deze 'trein' was het vervangend materieel tot aan Bad Bentheim. Overigens was het zeer druk, maar van de conducteur mochten wij dus Eerste Klasse gaan zitten (ik heb kennelijk als gehandicapte een hoog aaibaarheidsniveau :D).

Echter werd er voor Amersfoort omgeroepen dat de binnenlandse reizigers eruit moesten en voor de richting Apeldoor, Deventer, Almelo en Hengelo mmaar de volgende trein moesten gaan nemen. Er kwamen nog meer mensen de trein in en uit symmpathie voor de mensen die nog over de grens moesten eruit gegaan. Bij vertrek van de trein bleek er hier en daar echter nog gewoon wat zitplaatsen te zijn: dat heb je er dus van als de conducteurs in hun eerste klas hokjes blijven zitten: als iedereen een beetje had doorgelopen had het gekund o-0p0. Mijn reisgenote voelde zich hierdoor eigenlijk wel genaaid en merkte op dat dit toch wel de manier was om mensen in de auto te krijgen...
Maargoed, er werd dus helemaal niets omgeroepen over de volgende trein. Helaas weer zo'n typische 'zoek-maar-zelf-houding' dat wel vaker voorkomt bij storingen en vertragingen. Gelukkig had mijn reisgenote dus wat betere oogjes dan ik, zodat ik niet teveel op schermpjes enzo hoefde te turen (jeetje, wat zijn die TV-schermpjes op Amersfoort met actuele vertrektijden KLEIN qua lettertype en wat hangen ze HOOG, je zou maar slechtziend z
Overigens een zeer opvallende automatische mededeling op Amersfoort: vermijdt van X juli tot en met x augustus station Arnhem. Download de reisfolder op http://www.ns.nl. Echter werd er niks gezegd over mensen die GEEN internet hebben. Je zou toch je reizigers goed willen informeren!

Maargoed, na ongeveer een half uurtje kwam de IC naar Enschede. Voor Apeldoorn of Deventer was er nog een bermbrandje, waardoor wij langzaam moesten gaan rijden. Daarnaast wachtte de trein in Deventer nog op de aansluiting vanuit Zweolle (kennelijk wachten de treinen in dat deel van Nederland WEL op elkaar) en had dus uiteindelijk iets van +10. Daardoor in Hengelo dus weer net een bus gemist, met een wachttijd van 25 minuten. Dan toch maar even het centrum van Hengelo ingedoken en doelbewust even twee bussen later genomen. Anders zou de vertraging ruim een uur zijn geweest.

De terugweg ging wel wat soepeler. :D
Beul van de blindegeleidelijn
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Karl »

Sinds wanneer is er een aansluiting van de treinen Zwolle > Roosendaal en Amersfoort > Hengelo in Deventer? Die treinen worden toch op hetzelfde perron binnen genomen en is er dus geen aansluiting?
Het is een spectrum.
VIRM
Berichten: 7570
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door VIRM »

Karl schreef:Sinds wanneer is er een aansluiting van de treinen Zwolle > Roosendaal en Amersfoort > Hengelo in Deventer? Die treinen worden toch op hetzelfde perron binnen genomen en is er dus geen aansluiting?
Sja, de conducteur riep dat om... Ik kom daar niet al te vaak, dus zou niet echt weten of zo'n aansluiting wel of niet bestaat. :)
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Ardan »

Ik denk dat je het verkeerd verstaan hebt ;) De treinen Apeldoorn -> Almelo en Zutphen -> Zwolle geven om .19-.49 een aansluiting. Om .14-.44 geven de treinen Zwolle -> Zutphen en Almelo -> Apeldoorn een aansluiting, hetgeen ervoor zorgt dat je óók nog een 5-minuten overstap hebt op de relaties Zwolle -> Almelo en Almelo -> Zwolle. Apeldoorn-Zutphen v.v is niet nodig omdat er al een rechtstreeks treintje gaat daar, maar verder heb je dus ván overal náár overal een overstap *O*

Edit na even na te hebben gedacht: Momenteel hebben de overstappers uit Zwolle naar Almelo een hogere prioriteit, omdat de rechtstreekse boemel Zwolle-Almelo verknipt is ;)
Ik doe ook maar wat
VIRM
Berichten: 7570
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door VIRM »

Zou inderdaad kunnen Ardan. Ik was waarschijnlijk niet helemaal wakker toen en zat ook nog een boekje te luisteren. :)
Beul van de blindegeleidelijn
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Dexter »

Bee schreef:Is er iets bij Diemen aan de hand, er staat al een kwartier DD-AR of DDM-1 stil voor mijn keuken?
Waarschijnlijk wil het personeel weten wat we vanavond gaan eten. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Justin »

Laatste dagen op Rotterdam-Utrecht(-Wageningen) niet al te veel problemen gehad eigenlijk... Maar eigenlijk is dat saai om te mededelen, of ik heb een keertje stom geluk deze week...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Stefan »

Gisteren nog even met een vriend op de bus mee geweest, hadden we aan het begin van de dienst de Connexxion 9213 mee. Opzich niets mis mee, maar wat een ontiegelijk traag hok is dat zeg.. Ding was zónder kickdown sneller dan met, volgens mij hoort 't toch echt andersom te zijn. :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door STF »

htm_tram en ik zaten gisteren in een Neoplan, met zes traps automaat; die zo traag schakelde dat de chauffeur telkens het gas maar een beetje losliet omdat de toerenteller dan wel erg diep het rood in ging voordat de automaat eindelijk begon te schakelen (wat overigens ook erg langzaam en schokkerig ging). Bij vertrek bij een bushalte had je echt wel een paar minuten nodig om weer op snelheid te komen daardoor. Zowiezo is het al erg onrustig zo'n zes traps automaat in een land als Luxemburg met telkens een kleine stijging of daling in de weg.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door MdJ »

Op lijn 1 en lijn 9 werd er vandaag en -als ik het goed hoorde- volgende week met 3 bussen gereden ipv 2. Ook gaat lijn 1 naar het Gelre Ziekenhuis een kwartier later rijden, zodat er een kwartier speling op het busstation (Matenveld->Gelre Zkh) en bij het Gelre Ziekenhuis ook een kwartier speling, lijn 9 gaat het rondje Anklaar een kwartier later rijden en heeft dus twee keer een kwartier speling op het station. Uiteraard meldt de site van Veolia niets over werkzaamheden en een gewijzigde dienstregeling...

Die speling is hard nodig, omdat het kruispunt Molenstraat=Centrum/Stationsstraat/Kalverstraat eruit ligt, en de bussen via de Sophialaan (tijdelijk tweerichtingsweg), waarna de bussen richting Woudhuis/de Maten/Garage vanaf daar de Molenstraat weer op gaan, de bussen richting de Markt en de Hofstraat via het parkeerterrein van de plaatselijke tapijtzaak - noodweg richting de Molendwarsstraat-Korte Molenstraat-Korte Kanaalstraat naar de Stationsstraat gaan. Het kruispunt Sophialaan/Molenstraat=Centrum wordt geregeld door stoplichten, die bediend worden door verkeersregelaars :o :shock:

Ook is naast de 3788 en de 3810 ook de 3808 een "The Wispher". Deze stond vandaag bij de garage, waar ook de 3810 buiten stond. De 3808 is herkenbaar aan zijn witte dakopbouw, waar de 3788 en 3810 een paarse dakopbouw hebben.
Bij twijfel: gebruik beton.
iljitsch
Berichten: 2970
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 13:38
Locatie: Den Haag

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door iljitsch »

MdJ: je mag best even de stad vermelden aan het begin, hoor. *O*
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Stefan »

't Gaat om Apeldoorn. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Oud forumgebruiker

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Oud forumgebruiker »

MdJ schreef:Die speling is hard nodig, omdat het kruispunt Molenstraat=Centrum/Stationsstraat/Kalverstraat eruit ligt, en de bussen via de Sophialaan (tijdelijk tweerichtingsweg), waarna de bussen richting Woudhuis/de Maten/Garage vanaf daar de Molenstraat weer op gaan, de bussen richting de Markt en de Hofstraat via het parkeerterrein van de plaatselijke tapijtzaak - noodweg richting de Molendwarsstraat-Korte Molenstraat-Korte Kanaalstraat naar de Stationsstraat gaan. Het kruispunt Sophialaan/Molenstraat=Centrum wordt geregeld door stoplichten, die bediend worden door verkeersregelaars :o :shock:
Is het heel vreemd als ik van dit stuk geen reet snap? :lol:
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Raymond »

Tijd voor wat foto's van die verkeersregelaars die de verkeerslichten bedienen ;)
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door tsov »

Op de halte Klaprozenweg in Amsterdam stond een uurtje geleden de Cxx 8406 kapot te wezen.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten