Mag ik even kwijt #49

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door webguy »

En mag ik even kwijt dat iets simpels als telefonisch een afspraak maken ook mis kan gaan... Ik dacht dat m'n verstandskiezen vandaag zouden worden getrokken. Nou, mooi niet. Kom op het ziekenhuis, en moest m'n laten polikliniekkaart aanpassen en werd er al gezegd dat er geen afspraak stond. Was raar, want ik heb 1.5 maand geleden toch echt gebeld. Maar naar de kaakchirurg gegaan, gemeld, en bleek dat er inderdaad helemaal geen afspraak voor me stond... Nogal beetje balen, wilde eigenlijk nog op vakantie, maar ja, nu over 1.5 week een afspraak...
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6468
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daantje »

Kan je niet op vakantie en daarna een afspraak maken? Of heb je er echt last van?

Ik moet morgen naar de tandarts en hoop zo dat m'n verstandskiezen (nog een tijdje) mogen blijven zitten en ik verder niets heb. Ik heb er zo'n hekel aan :oops:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door STF »

Ik heb er geen hekel aan, de controle is na een halve minuut toch alweer afgelopen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door webguy »

Daantje schreef:Kan je niet op vakantie en daarna een afspraak maken? Of heb je er echt last van?
Nou, ik heb na dit geen zin om die afspraak weer te verzetten. Toen ik de originele afspraak maakte was de eerste afspraak 2 maanden verder, nu over 1.5 week, maar wil het sowieso voor eind augustus over hebben. En m'n vriendin is al in Spanje, ik zou d'r nog even naar toe gaan, maar ja, nu compromis gevonden....
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Justin »

@ziggy, je hebt nog een zwaarder Amsterdams accent dan m'n schoonvader... alhoewel... nee die heeft een wat zwaarder accent eerlijkgezegd :p.

hehe

Hmmm, oke, funny... Ik kom ook niet van Veolia af, wil ik van Brisbane naar Noosa... krijg ik dit voor m'n neus :X
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Even met Veoliááááá, Hoppataa :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Fles »

Justin schreef:Hmmm, oke, funny... Ik kom ook niet van Veolia af, wil ik van Brisbane naar Noosa... krijg ik dit voor m'n neus :X
Onuitroeibaar die mofo's :x
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Justin »

Ik ga wel Urban Photography doen, en met de bus mee, weet alleen niet wat en hoe. Ik zie het wel =P. Veolia is everywhere!

Misschien leuk thesisonderwerp, Veoliaperikelen :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Dexter »

Daantje schreef:Ik moet morgen naar de tandarts en hoop zo dat m'n verstandskiezen (nog een tijdje) mogen blijven zitten en ik verder niets heb. Ik heb er zo'n hekel aan :oops:
Brrr, hier nog een. Ik heb nog liever een halfjaar alleen de s5000 / s5700 ... Ik heb ze allemaal nog en ik heb nooit ergens last van (snel afkloppen, hout, ik zoek hout!) en daarnaast laat ik geregeld foto's nemen bij de tandarts.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Zucht, de boekingssite van de Duitse jeugdherbergen werkt ook niet echt mee...

Ik kan niet fatsoenlijk mijn postcode invullen, en na heel wat pogingen (kreeg telkens witte schermen) krijg ik nu de foutmelding dat ik al voor de geselecteerde periode heb geboekt bij het betreffende hostel. Ik ga ze maar even mailen om te kijken wat er nu daadwerkelijk is gebeurd :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Fles »

Bee schreef:Zucht, de boekingssite van de Duitse jeugdherbergen werkt ook niet echt mee...

Ik kan niet fatsoenlijk mijn postcode invullen, en na heel wat pogingen (kreeg telkens witte schermen) krijg ik nu de foutmelding dat ik al voor de geselecteerde periode heb geboekt bij het betreffende hostel. Ik ga ze maar even mailen om te kijken wat er nu daadwerkelijk is gebeurd :|

Tof waar ga je heen? :)

Ik heb Freiburg (Breisgau) geboekt voor half augustus :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Het is een beetje last-last minute, volgende week eerst naar Pirna, vlakbij Dresden en dan de week erna of Leipzig of Halle, ben die knoop nu aan het doorhakken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Karl »

Leipzig vind ik wel een leuke stad met een groot kopstation, op een perron aan de zijkant (wel in de hal) stonden een paar jaar geleden nog wat museumstukken. Geen idee of dat nog is. In Halle (Saale) ben ik nooit geweest, dus daar kan ik geen oordeel over vellen.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Het handige van een interrail one-country pass is dat je zo van de ene stad in de andere stad bent. Je denkt toch niet dat ik vier dagen alleen in Leipzig of alleen in Halle ga rondhangen :P Ik vind het alleen wel zo handig om gewoon een paar dagen een vaste plek te hebben van waaruit de boel verken, anders blijf je maar slepen met je bagage.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6468
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daantje »

Dexter schreef:
Daantje schreef:Ik moet morgen naar de tandarts en hoop zo dat m'n verstandskiezen (nog een tijdje) mogen blijven zitten en ik verder niets heb. Ik heb er zo'n hekel aan :oops:
Brrr, hier nog een. Ik heb nog liever een halfjaar alleen de s5000 / s5700 ... Ik heb ze allemaal nog en ik heb nooit ergens last van (snel afkloppen, hout, ik zoek hout!) en daarnaast laat ik geregeld foto's nemen bij de tandarts.
Ik stond echt in vijf minuten weer buiten. Stond er zelf van te kijken en de mensen na me in de wachtkamer ook. Verstandskiezen heel goed blijven poetsen en goed in de gaten blijven houden maar voorlopig blijven ze lekker zitten. Ben er nu weer lekker voor een half jaar vanaf *O*
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door webguy »

Ik heb een haat aan tandartsen door die 5 minuten. Toen ik nog in het buitenland woonde had ik een beugel, elke twee maanden of soms vaker naar de tandarts voor controle. Die tandarts zat alleen aan de andere kant van de stad: uit school half uurtje heen, half uur wachten, 2 minuten stoel, en dan 45 min naar huis in de spits. Nu tandarts in Renswoude, half uur fietsen vanaf Ede, en dan ook 5 minuten in de stoel... Zo'n reistijd voor niks...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Dexter »

Ik heb persoonlijk liever een lange reistijd dan een lange behandeltijd...
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door STF »

Ik moet bij elkaar (heen+terugrit) ruim 40 kilometer rijden voor een tandartsbezoekje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Zo, de volledige vakantie is geboekt. Overnachtingen, treinreizen. Mijn werk is nu ook vier weken dicht, dus de voorpret kan beginnen :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6468
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daantje »

Waar ga je heen dan? Ik heb alleen het vliegticket nog geboekt en de auto gereserveerd. Moet nog op zoek naar hotelletjes/appartementje oid :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Ik ga eerst een paar nachten naar de jeugdherberg in Pirna, vlakbij Dresden, en daarna nog een paar nachten naar een jeugdherberg in Leipzig :) In totaal 10 dagen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Oud forumgebruiker »

Zondag Café Bruijns!! Een prachtig etablissement gevestigd te Saasveld, Overijssel!

En de PPM-band komt :D :D :D :

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SsusqGzldyM[/youtube]
Laatst gewijzigd door Oud forumgebruiker op vr 16 jul 2010, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Maik »

Hmm, jij ook al? :shock:
Pommes.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Oud forumgebruiker »

Neeeeeeee, jij ook? :shock:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Mark »

Heeeeeeee wat moet dat in MIJN stamkroeg? :|
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten