ZipperZapper schreef:De Provincie Fryslân heeft de snelheid erin en is al bezig met de concessie van 2020, voor wie dat interessant vindt: Voorbereiding aanbesteden openbaar vervoer in Fryslân van start
Afsplitsen naar een nieuw draadje wellicht

ZipperZapper schreef:De Provincie Fryslân heeft de snelheid erin en is al bezig met de concessie van 2020, voor wie dat interessant vindt: Voorbereiding aanbesteden openbaar vervoer in Fryslân van start
Suus schreef:Iepenbier ferfier. Zou dat lekker zijn?
Erik1100 schreef:De nieuwe citea's voor de concessie zijn al aanwezig. Hebben vrijwel de kleurstelling van de concessie Noord- en Zuidwest-Fryslân en Schiermonnikoog. Op de foto, die een vriend heeft gemaakt, zie ik de 9038 en de 9039 staan.
Het duurt nog 3 maanden voor de concessie in gaat. Ik kan me voorstellen dat je als busbouwer de bussen gewoon aflevert en dat Arriva daarna wel eens gaat kijken hoe en waarmee ze beplakt gaan worden.CamilleKreemers schreef:dus niet lelijk blauw met ogen, zoals het PvE voorschreef?
ov'tje schreef:Erik1100 schreef:De nieuwe citea's voor de concessie zijn al aanwezig. Hebben vrijwel de kleurstelling van de concessie Noord- en Zuidwest-Fryslân en Schiermonnikoog. Op de foto, die een vriend heeft gemaakt, zie ik de 9038 en de 9039 staan.
Die zijn voor Limburg toch?
CamilleKreemers schreef:.....Daarnaast HOV op T100 lijkt me een goed idee, uit concurrentieoogpunt.
isadora schreef:CamilleKreemers schreef:.....Daarnaast HOV op T100 lijkt me een goed idee, uit concurrentieoogpunt.
Kost ontzettend veel meer aan brandstof, amper tijdwinst.
isadora schreef:Gevoel/sneller lijken, daar koop je toch niks voor?
Volgens mij zou dat helemaal geen argument kunnen/mogen zijn voor een veel hogere kostenpost brandstof.
isadora schreef:CamilleKreemers schreef:.....Daarnaast HOV op T100 lijkt me een goed idee, uit concurrentieoogpunt.
Kost ontzettend veel meer aan brandstof, amper tijdwinst.
Terug naar “OV in Noord-Nederland”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten