Bee schreef:Ik ben zaterdagmiddag naar het spoorwegmuseum geweest maar dat boeit toch niemand en een reisverslag schrijven wil niet echt omdat er te veel rode treinen in zitten voor mijn smaak.
Rode treinen? Bedoel je Plan U?
Bee schreef:Ik ben zaterdagmiddag naar het spoorwegmuseum geweest maar dat boeit toch niemand en een reisverslag schrijven wil niet echt omdat er te veel rode treinen in zitten voor mijn smaak.
Bee schreef:Ik ben 26 en mag mij dit weekend door 350 pagina's over pensioenfondsen worstelen. Vooral omdat de werkgever volgens CAO een pensioenverplichting heeft maar de CAO tegelijkertijd verbiedt dat ik deel mag nemen aan het sectorpensioenfonds. Dus moet er voor alle (twee) medewerkers een pensioenfonds opgericht worden. Erg belangrijk maar zo ontzettend droge stof
Geert schreef:Komt door al dat gespam over OVWe zijn er gelukkig weer, server had inderdaad wat moeite ermee vandaag.
Meltrain schreef:In de Kerstvakantie is er een schaatsbaan.![]()
Maar waren er dan DB-treinen in het Spoorwegmuseum?
Aking schreef:Geert schreef:Komt door al dat gespam over OVWe zijn er gelukkig weer, server had inderdaad wat moeite ermee vandaag.
Hij is wel (nog) wat sloom hier...
Bee schreef:Het is tijdens de vakantie meer een kinderspeelparadijs
KM46 schreef:Meltrain schreef:In de Kerstvakantie is er een schaatsbaan.![]()
Misschien stond de "Rode Duivel" er wel?
Het zo handig zijn als Bee hierover duidelijkheid verschaft wat er precies bedoeld wordt.
KM46 schreef:Meltrain schreef:In de Kerstvakantie is er een schaatsbaan.![]()
Misschien stond de "Rode Duivel" er wel?
Het zo handig zijn als Bee hierover duidelijkheid verschaft wat er precies bedoeld wordt.
Terug naar “OV Ontmoetingspunt”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten