Vrijdag was uitpakdag, want ik had voor de baas een Dell Latitude 12-inch 2-in-1 besteld met ingebouwd 4G-modem. Ik moet zeggen, mooi apparaatje! Het ding weegt nog geen anderhalve kilo, mooi helder aanraakscherm en uitstekende accuduur (50% = 5 uur tekstverwerken). Geinig handigheidje vond ik dat er aan de linkerkant een magneetje in het apparaat zit, zodat de schermpen eraan vast te klikken is
Mijn computer heeft ineens Office 2019 in de Professional Plus versie (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Publisher en Access) i.p.v. de Home & Student versie (Word, Excel en Powerpoint), zou er een fout in update 1907 (13 augustus 2019) zijn geslopen?
Volgens mij hebben wij iets op de wifi dat er niet hoort... als ik een site op de huiswifi open geeft hij Japanse tekens aan, nu open ik hem op 4g dan doet ie normaal...
Ja, maar ga er maar wel vanuit dat Rabobank geld gaat vragen van de gebruikers voor het betalen met Apple Pay. Dat doen ze nu namelijk ook al bij de gebruikers van de Rabo Wallet app waarmee je met je Android telefoon contactloos kan betalen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet & Syntus Overijssel 2017: 26681,3 km, 2018: 33296,4 km 2019 Trein: 47225,5 km, Bus: 3301,2 km, Metro: 154,6 km, Tram: 40,8 km, Veer: 38 km, Zweeftrein: 22,2 km 08-12