Bussen van Bart.

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Bartrock
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 28 apr 2019, 07:27

Bussen van Bart.

Bericht door Bartrock »

AfbeeldingR-NET in de bocht. by Bart, on Flickr

Al tijden liep ik met het voornemen rond me hier te registreren,en maakte daar dus eindelijk eens werk van *bus*
Begin ik met een foto van mij ochtendrondje wandelen door mijn woonplaats Amstelveen,waar op een niet zo heel erg stille zondagochtend (het slopen van winkelcentrum Middenhoven gaat blijkbaar gewoon ook op zondagochtend door) CXX 9775 vanaf Poortwachter juist de vVan der Hooplaan opdraait,28-4-2019.

Tijdens Koningsdag besloot ik me vooral niet in erg druk feestgedruis te werpen-wat overigens qua druk nogal meeviel,door het weer.Dat heb ik gemerkt,zoals deze foto van CXX 9338 op de Schipholweg te Badhoevedorp (op het viaduct over de A4 en Schiphollijn) al aankondigt... :mrgreen:
AfbeeldingSolarisstrook II. by Bart, on Flickr

En eenmaal thuis bleek de kust wel erg veilig,aan mijn eigen Van der Hooplaan.CXX 9759,onder strenge bewaking,27-4-2019.
AfbeeldingSNAFU. by Bart, on Flickr
This Spiteful Snake
ZO6176
Donateur
Berichten: 6034
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Bussen van Bart.

Bericht door ZO6176 »

Leuk. Ik zie graag meer van je foto's
Bartrock
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 28 apr 2019, 07:27

Re: Bussen van Bart.

Bericht door Bartrock »

Dank je,en ik heb nog heel wat,ook spoor & tram,dus daar zal ik ook een begin mee maken ;-)
This Spiteful Snake
Bartrock
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 28 apr 2019, 07:27

Re: Bussen van Bart.

Bericht door Bartrock »

Ook GVB is erg nadrukkelijk aanwezig in het Amstelveense,nu met een heuse metro op luchtbanden,ofwel lijn 55,de busdienst Amsterdam Zuid-Amstelveen Westwijk,ter vervanging van de sneltram die naar Amsteltram omgebouwd wordt :mrgreen:

Op een erg vroege ochtend vorige week trof ik tijdens een inspectie van mijn woonplaats GVB 332 op de Groenelaan,onderweg naar Westwijk-waar dus de eindhalte ver van de eigenlijke sneltramhalte ligt-verscholen op een godforsaken bedrijventerreintje...Hier echter te zien in de strak vormgegeven wijk Groenelaan,met veel hoogbouw.
AfbeeldingVroege metro ;-) by Bart, on Flickr
This Spiteful Snake
Bartrock
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 28 apr 2019, 07:27

Re: Bussen van Bart.

Bericht door Bartrock »

Terwijl ik wachtte op de politie en ambulance omdat ik had gezien dat het met mijn buurvrouw van om en nabij de eeuw oud niet ging zoals ik normaal zie heb ik dan toch maar wat bus staan fotograferen,meer kon ik op dat moment toch niet-overigens bleek ze inderdaad gevallen maar lijkt ook alles verder weer helemaal goed te komen,zo wisten de hulpdiensten die al gauw arriveerden me te melden.Bij deze dan een paar foto's,genomen op de Amstelveense Van der Hooplaan,30-4-2019.
AfbeeldingWhile saving a life... by Bart, on Flickr
CXX 2745 als spitslijn 242.

AfbeeldingZul je toch aan deuteranopie lijden... by Bart, on Flickr
CXX 9779.

AfbeeldingCXX 9258. by Bart, on Flickr
Good old CXX 9258 was ook op weg.
This Spiteful Snake
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Bussen van Bart.

Bericht door dylanwild94 »

Bartrock schreef: https://live.staticflickr.com/65535/32797035527_4c588fe331_b.jpgCXX 9258. by Bart, on Flickr
Good old CXX 9258 was ook op weg.
Ik heb de 9258 nog in het grijs.
AfbeeldingConnexxion 9258 by Dylan Wildschut, on Flickr
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Bartrock
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 28 apr 2019, 07:27

Re: Bussen van Bart.

Bericht door Bartrock »

CXX 9333 is zojuist te Amstelveen de A9 opgereden,28-4-2019.
AfbeeldingUntitled by Bart, on Flickr
This Spiteful Snake
Bartrock
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 28 apr 2019, 07:27

Re: Bussen van Bart.

Bericht door Bartrock »

CXX 2721 op de Amstelveense Van der Hooplaan.Wegens afsluiting van de Keizer Karelweg wordt lijn 171 omgeleid-waar de 174 echter via zijn eigen poortwachter wel over de afgesloten weg zijn route vindt,10-5-2019

AfbeeldingOndertussen,in Duckstad... by Bart, on Flickr
This Spiteful Snake
Bartrock
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 28 apr 2019, 07:27

Re: Bussen van Bart.

Bericht door Bartrock »

CXX 9780 passeert het opmerkelijke geboomte aan de Keizer Karelweg te Amstelveen,na juist het busstation achter zich gelaten te hebben,10-5-2019.
AfbeeldingRVS-flat nog steeds herkenbaar. by Bart, on Flickr
This Spiteful Snake
Bartrock
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 28 apr 2019, 07:27

Re: Bussen van Bart.

Bericht door Bartrock »

AfbeeldingVerrassing!! by Bart, on Flickr
Ga je even naar de winkel,staat ineens zo uit het niets de voormalige HTM 506 voor je neus-een beetje paniekplaat en uiteraard vol in het tegenlicht,geen tijdom de camera er eens op het gemak op in te stellen,maar toch...Mijn dag was dus gewoon goed ;-) *bus*
This Spiteful Snake
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten