NintendoC schreef:Daarnaast is de 143 (Kampen-Lelystad) nog één groot mysterie, wat daar na december 2012 gaat gebeuren.

Klaasje schreef:Dat betekent niet dat de trein bij iedere boerderij, ieder asielzoekerscentrum etc.. gaat stoppen.
Flevolander schreef:Klaasje schreef:Dat betekent niet dat de trein bij iedere boerderij, ieder asielzoekerscentrum etc.. gaat stoppen.
De meeste boerderijen hebben geen busdienst. Zeker in Flevoland is er tussen de verschillende kernen nauwelijks sprake van bewoning. Daar hoef je de 143 niet voor te houden op het hele traject. Voor het asielzoekerscentrum Roggebotsluis zul je wel wat moeten, maar misschien is een buurtbus tussen Dronten en Kampen dan wel voldoende. Potentiële vrijwilligers genoeg in dat asielzoekerscentrum.

NintendoC schreef:Volgensmij blijft de 143 wel overeind, als reguliere bus, maar op alle tijdstippen 1x per uur (als ik me niet vergis).

NintendoC schreef:De SP had een mooi vervoersplan voor Kampen gemaakt, zie hier. Met 2 lijnen, die de woonwijken verbinden met het station en de belangrijkste voorzieningen, en een nieuwe industrielijn. Plan is doorgezonden naar provincie, maar tot nu toe nog niks van gehoord.
NintendoC schreef:Ik wil niet heel vervelend zijn, maar de stadsdienst Kampen bestaat al sinds een flink aantal jaar, en met name in de spits zijn de bussen goed gevuld.
Zeker met het nieuwe station dat letterlijk naast de stad ligt, is de stadsdienst erg belangrijk geworden. Van de ene kant naar de andere kant fietsen, is op zijn minst 25 tot 30 minuten fietsen. En een 1x per uur frequentie, is voor een stad veel te weinig.

Wubbo schreef:Waarom lijn 148 daar bestaat is me nog altijd een raadsel... Lijn 147 rijdt trouwens in de spits wel 2x per uur.
Klaasje schreef:Welke overstap voor Schothorst? Rijdt de s1500 niet meer naar Schothorst dan?
Keer terug naar OV in Oost-Nederland
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] en 1 gast