Ennes schreef:
maar laat mij het dan onzinnig en overbodig vinden, net zoals jij het handig vind
Laat me toch!
Een goed voorbeeld van een bedrijf die leuk inspeelt is de NS op
http://twitter.com/#!/ns_online
Verder vindt je alle vertragingen ook snel terug op
http://twitter.com/#!/9292
Net als Veolia die hun reizigers informeert
http://twitter.com/#!/VeoliaNL
GVB had ook een pilot, maar heeft dit jammer genoeg stop gezet
http://twitter.com/#!/GVB_Amsterdam
Ook als GVB heeft HTM niemand sinds februari meer achter de pc zitten
http://twitter.com/#!/htmdenhaag
Een actief en goed voorbeeld is
http://twitter.com/#!/RETROTTERDAM die alle actuele vertragingen en wijzigen in hun OV doorgeven.
Op een zelfde idee als RET helpt ook Qbuzz haar passagiers verder
http://twitter.com/#!/qbuzznl
In mijn ogen slaat dus alleen
http://twitter.com/#!/connexxion de plank mis door niet actief mee te reageren op hun passagiers.
Het blijft dus een beetje komisch dat Syntus zichzelf zo met een persbericht op de borst klopt dat ze nu ook twitteren, terwijl hun collega's dit al 1 to 1,5 jaar doen...