Bij ETMET 6+6 zou waarschijnlijk één van die zes IC's dus een ICE zijn. Anders past het gewoon echt niet.Wubbo schreef:En hoe past daar de ICE nog door?
Je doet nu wel alsof het alleen maar slechter wordt maar ik zie toch ook diverse verbeteringen: Bunnik en Maarn krijgen beter verbinding met Arnhem, Driebergen - De Klomp kan gewoon weer rechtstreeks, IC's worden sneller doordat ze niet meer in De Klomp hoeven te stoppen (Van Veenendaal-De Klomp naar Utrecht kan best met een sprinter zo veel langzamer is dat ook weer niet).0318 schreef:En wat zijn de plannen nu? IC's 6× alleen stoppend te Ede, en stoptreinen 6× tot Driebergen waarvan 2 (in spits 4) door naar Veenendaal Centrum en 2 naar Arnhem. Gevolg: Driebergen krijgt slechtere bediening richting Arnhem, De Klomp (mooie transferiumideeën, "poort" naar de Randstad) degradeert weer tot stoptreinhalte, en Veenendaal West/Centrum gaan ondanks al 20 jaar mooie ideeën over Randstadspoor alleen maar in bediening achteruit.
De bediening van Veenendaal West/Centrum blijft gewoon hetzelfde als nu (2x/u als basis, 4x in de spits), waar zie jij een achteruitgang?