OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
En waar trekken we die grens dan? In Alkmaar noemen we het
Intercity
Heiloo, Castricum
Zaandam, Amsterdam Sloterdijk,
-Centraal, -Amstel,
UTRECHT CENTRAAL
verder Intercity Maastricht/Heerlen
Want verder dan Utrecht reizen de meeste mensen niet, vanuit Alkmaar.
Kom op mensen. We leven in 2008, niet in 1958.
Intercity 14:24
Heiloo, Castricum, Zaandam
AMSTERDAM Sloterdijk, Centraal, Amstel
Utrecht Centraal, 's Hertogenbosch, Eindhoven, Weert, Roermond, Sittard
Voor: MAASTRICHT, Achter: HEERLEN
En dan indien regels niet passend, gewoon lekker scrollen met die digi-CTA's!
Intercity
Heiloo, Castricum
Zaandam, Amsterdam Sloterdijk,
-Centraal, -Amstel,
UTRECHT CENTRAAL
verder Intercity Maastricht/Heerlen
Want verder dan Utrecht reizen de meeste mensen niet, vanuit Alkmaar.
Kom op mensen. We leven in 2008, niet in 1958.
Intercity 14:24
Heiloo, Castricum, Zaandam
AMSTERDAM Sloterdijk, Centraal, Amstel
Utrecht Centraal, 's Hertogenbosch, Eindhoven, Weert, Roermond, Sittard
Voor: MAASTRICHT, Achter: HEERLEN
En dan indien regels niet passend, gewoon lekker scrollen met die digi-CTA's!
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
De Intercity richting Utrecht en Amsterdam... ;)Dat is voor de CTA neem ik aan, wat zou er dan omgeroepen moeten worden?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Of ontwerp gewoon nieuwe, grotere CTA's, waar alles op past (goed voor de economie).Jurjen schreef:En dan indien regels niet passend, gewoon lekker scrollen met die digi-CTA's!
Groet, R :) nald
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Eindhoven mag zonder de toevoeging CentraalVinny schreef:Intercity
Sittard, Roermond, Weert
Eindhoven Centraal
's Hertogenbosch
Utrecht Centraal
Amsterdam Amstel
AMSTERDAM CENTRAAL
verder intercity richting Alkmaar, Schagen
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Helaas is het menselijk om het lastig te vinden te lange regels te lezen. Door een lange regel niet in z'n geheel te tonen, maar te scrollen, kom je hieraan tegemoet. Zo'n CTA zou een beetje iets hebben tussen de displays op de s140 en de displays binnenin SGMm.KM46 schreef:Of ontwerp gewoon nieuwe, grotere CTA's, waar alles op past (goed voor de economie).
Groet, R :) nald
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Er zijn ook mensen die normaal niet in de spits reizen dus de afwijkende bestemmingen in de spits niet kennen. Dus als er dan ineens een trein naar Schagen staat terwijl je Alkmaar gewend bent is dat toch lastig.Wubbo schreef:Nee! Er zijn heel veel mensen die op basis van de eindbestemming weten dat ze in de goede trein zitten.
Of bijvoorbeeld: als je weet dat vanuit Utrecht de IC naar Arnhem in Driebergen-Zeist stopt, en die naar Nijmegen niet. En dan staat er soms dus een s2000 naar Nijmegen op het bord, heb je dan wel de juiste trein?
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Dat blijft een afweging ja... Er zijn namelijk ook mensen die dankbaar gebruik maken van de rechtstreekse verbinding met Nijmegen.
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Misschien is werken met lijnnummers voor zulke gevallen een idee.
;)
Vandaag reed de sneltrein (v 10.53 Rtd oid) naar Dordrecht, die normaal met DDAR/DDM rijdt, met ICM en ICMm. Opvallend. Zeker omdat er 'vaak', wanneer er ICM rijdt, het maar één drietje is.
;)
Vandaag reed de sneltrein (v 10.53 Rtd oid) naar Dordrecht, die normaal met DDAR/DDM rijdt, met ICM en ICMm. Opvallend. Zeker omdat er 'vaak', wanneer er ICM rijdt, het maar één drietje is.
Het is een spectrum.
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Gezellige stroomstoring in Amersfoort weer, moest vanuit Apdo helemaal via Deventer en Arnhem naar Amsterdam komen.
En dan gaan er wel allemaal treinen richting Apd met Gvc en Asd op de koersrollen, zelfs een Berlijn-IC waarvoor je de loc moet omlopen als je daarmee terug wilt. Vroeg me dus wel af of via Ah de enige manier was mijn doel te bereiken maar goed.
Perron op Dv zwart van de mensen, werd de IC naar Nm gespoorwijzigd naar 4b!! En de IC naar Zl zou van 4a vertrekken. Nou zonder een kruising krijg je dat natuurlijk niet voor elkaar. IC naar Zl kwam eerst binnen via 4b naar 4a. IC naar Nm stond al te wachten op 5 en ging via het wissel daarna naar 4b.
In Zp pastte niets erbij dus tot Ah in ongewijzigde coupé-samenstelling.
En dan gaan er wel allemaal treinen richting Apd met Gvc en Asd op de koersrollen, zelfs een Berlijn-IC waarvoor je de loc moet omlopen als je daarmee terug wilt. Vroeg me dus wel af of via Ah de enige manier was mijn doel te bereiken maar goed.
Perron op Dv zwart van de mensen, werd de IC naar Nm gespoorwijzigd naar 4b!! En de IC naar Zl zou van 4a vertrekken. Nou zonder een kruising krijg je dat natuurlijk niet voor elkaar. IC naar Zl kwam eerst binnen via 4b naar 4a. IC naar Nm stond al te wachten op 5 en ging via het wissel daarna naar 4b.
In Zp pastte niets erbij dus tot Ah in ongewijzigde coupé-samenstelling.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Was dat toevallig rond 09:45, dit verhaaltje komt me namelijk bekend voor. Ik zat in de IC naar Zwolle en vond het al vreemd dat de trein zo ver doorreed...NS-Reiziger schreef:Perron op Dv zwart van de mensen, werd de IC naar Nm gespoorwijzigd naar 4b!! En de IC naar Zl zou van 4a vertrekken. Nou zonder een kruising krijg je dat natuurlijk niet voor elkaar. IC naar Zl kwam eerst binnen via 4b naar 4a. IC naar Nm stond al te wachten op 5 en ging via het wissel daarna naar 4b.
Het viel me op dat de treinen ver na de verstoring nog steeds rondreden met vertragingen van 5 tot 10 minuten, dit gold ook voor de s2800 die aan de s500/s1700 vast zit.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39287
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
- weer een DDM-stam van 5 bakken in de t2214 en (dezelfde stam) in de t2267
- achter de twee SGM-II'en die omstreeks 7.00 uur op spoor 2b van Rotterdam Centraal klaarstonden voor de spitspendels op de Hoekse Lijn stond een Plan V. Geen idee wat die daar deed, hij reed in ieder geval niet in die spitstreintjes.
- op de Hoekse Lijn zijn alle OV-chipkaart verkoop/opwaardeerautomaten vanwege het einde van de proef buiten gebruik gesteld. Het scherm geeft het advies voor 15 augustus over te stappen op papieren treinkaartjes.
Mogen ze de poortjes ook wel open zetten, want die zitten dus nog gewoon dicht...
- achter de twee SGM-II'en die omstreeks 7.00 uur op spoor 2b van Rotterdam Centraal klaarstonden voor de spitspendels op de Hoekse Lijn stond een Plan V. Geen idee wat die daar deed, hij reed in ieder geval niet in die spitstreintjes.
- op de Hoekse Lijn zijn alle OV-chipkaart verkoop/opwaardeerautomaten vanwege het einde van de proef buiten gebruik gesteld. Het scherm geeft het advies voor 15 augustus over te stappen op papieren treinkaartjes.
Mogen ze de poortjes ook wel open zetten, want die zitten dus nog gewoon dicht...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Dat ik in Dv was, was een half uur later, dus rond 10:15.Marc schreef:Was dat toevallig rond 09:45, dit verhaaltje komt me namelijk bekend voor. Ik zat in de IC naar Zwolle en vond het al vreemd dat de trein zo ver doorreed...
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Vaak meegemaakt op Odz:Wubbo schreef:Nee! Er zijn heel veel mensen die op basis van de eindbestemming weten dat ze in de goede trein zitten.
Vraag: "Is dit de trein naar Hengelo?" (aangezien er Zutphen voorop de Lint staat).
Antwoord: Ja, dit is de trein naar Hengelo, de andere kant kun je vanaf hier niet op.
Ach, treinstam 8733 zat erg goed (zat ik ook in). Ik was blij dat die menigte voorbij gereden werd. Gezien het grote aantal koffers dat die lui bij zich hadden is het te hopen dat ze nog op tijd in Shl zijn aangekomen. Het leek er overigens op dat er 2 VIRM's als IC naar Nm reden. Ik zag i.i.g. 2x een nummer voorbij komen, en die staat normaal gesproken maar 1x op de ABv4. Maar goed, volgens mij was dat maar verbeelding.Marc schreef:Was dat toevallig rond 09:45, dit verhaaltje komt me namelijk bekend voor. Ik zat in de IC naar Zwolle en vond het al vreemd dat de trein zo ver doorreed...NS-Reiziger schreef:Perron op Dv zwart van de mensen, werd de IC naar Nm gespoorwijzigd naar 4b!! En de IC naar Zl zou van 4a vertrekken. Nou zonder een kruising krijg je dat natuurlijk niet voor elkaar. IC naar Zl kwam eerst binnen via 4b naar 4a. IC naar Nm stond al te wachten op 5 en ging via het wissel daarna naar 4b.
-
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 1472
- Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
- Locatie: Leeuwarden
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Leuke stroomstoring idd... Ik moest van Zl naar Amf met de IC van 9.11. Deze werd opgeheven, maar de stoptrein van 9.19 zou doorrijden tot Amfs. Dan daar de stadsbus maar pakken, ben ik nog wel op tijd was mijn idee. Deze stoptrein werd echter al in Nkk opgeheven. Daar om 10.00 aangekomen. De eerste lijnbus vertrok pas om 10.34 naar Amf. Op dat moment kwam ook een NS bus aangereden. Daarmee maar naar Amf gereisd waar ik om 11.20 aankwam. 50 minuten te laat, maar dat maakte gelukkig niet veel uit. Eén van de mensen waar ik heen moest had zelf ook last van de verstoring.
Rond 12.30 - 13.30 nog veel vertragingen, een kleine opsomming:
- IC naar Gn en Lw van 12.38 had +15 bij aankomst, echter op spoor 3 was net een lege Pontrein aangekomen die met de laatste wagens nog over spoor 2 en spoor 1 stond. Deze ging pas rond 13.10 verder! Hierdoor is de IC naar Gn en Lw met +35 vertrokken;
- IC naar Amfs van 12.51 had +10 en is uiteindelijk opgeheven te Amf. Deze trein kwam binnen op spoor 2, omdat op spoor 1 nog de IC naar Gn en Lw stond. Pas om 13.15 werd omgeroepen dat deze trein weer terug ging naar Rtd, hij had al om 13.10 die kabt op moeten vertrekken...
- De IC naar Es van 12.41 had ook +15 en werd gespoorwijzigd naar spoor 4a. Deze kon dus ook niet vertrekken door de Pontrein en de in de weg staande Valleilijn (uiteraard werd de pendel naar Bnn van 11.01 opgeheven) en vertrok ook maar met +30 ongeveer;
- Toen de Pontrein eenmaal weg was en de zwaar vertraagde IC's eveneens, kwam op spoor 1 nog eens de stoptrein naar Zl binnen van 11.42 (die dus lange tijd ergens voor de rooie heeft gestaan). Ook deze vertrok met +30;
- Rond 11.15 waren de volgende IC's ook zwaar vertraagd met veel spoorwijzigingen tot gevolg;
- De IC naar Gn en Lw van 12.38 had volgens de omroep +5, toen echter om 12.41 de stoptrein naar Zl van 12.42 binnenkwam had ik al zo'n idee dat dat iets meer ging worden. De stoptrein vertrok rond 12.46. Ondertussen kwam op spoor 2 de IC naar Es binnen van 12.41. Om 12.50 kwam dan de IC naar Gn en Lw binnen (de IC naar Es heeft de aansluiting overgenomen, netjes) en vertrok weer om 12.53. Vervolgens tot Pt langzaam gereden door een werktrein en een stoptrein die in de wegreden. Bij Pt ging de werktrein aan de kant, waarna we "op jacht gingen naar de volgende prooi" aldus de HC. De stoptrein werd bij Ns ingehaald en om 13.35 kwamen we dan met +21 aan in Zl.
Verder opvallend: de t526 is defect geraakt tussen Gn en Zl. de t12526 zou op de tijd van de t526 gaan rijden en vanaf Ut zou een vervangende trein naar Gvc rijden. Ook opvallend was de informatie voorziening door de HC van met name de t5630. Deze HC gaf zeer uitgebreid informatie over de omreismogelijkheden (adviseerde zelfs bij Wz nog terug te reizen naar Zl en om te reizen via Ah voor reizigers naar Ut en verder) en was behoorlijk aangedaan dat de hoop op het bereiken van Amfs niet waargemaakt kon worden. Echt een dikke pluim voor deze HC!
Rond 12.30 - 13.30 nog veel vertragingen, een kleine opsomming:
- IC naar Gn en Lw van 12.38 had +15 bij aankomst, echter op spoor 3 was net een lege Pontrein aangekomen die met de laatste wagens nog over spoor 2 en spoor 1 stond. Deze ging pas rond 13.10 verder! Hierdoor is de IC naar Gn en Lw met +35 vertrokken;
- IC naar Amfs van 12.51 had +10 en is uiteindelijk opgeheven te Amf. Deze trein kwam binnen op spoor 2, omdat op spoor 1 nog de IC naar Gn en Lw stond. Pas om 13.15 werd omgeroepen dat deze trein weer terug ging naar Rtd, hij had al om 13.10 die kabt op moeten vertrekken...
- De IC naar Es van 12.41 had ook +15 en werd gespoorwijzigd naar spoor 4a. Deze kon dus ook niet vertrekken door de Pontrein en de in de weg staande Valleilijn (uiteraard werd de pendel naar Bnn van 11.01 opgeheven) en vertrok ook maar met +30 ongeveer;
- Toen de Pontrein eenmaal weg was en de zwaar vertraagde IC's eveneens, kwam op spoor 1 nog eens de stoptrein naar Zl binnen van 11.42 (die dus lange tijd ergens voor de rooie heeft gestaan). Ook deze vertrok met +30;
- Rond 11.15 waren de volgende IC's ook zwaar vertraagd met veel spoorwijzigingen tot gevolg;
- De IC naar Gn en Lw van 12.38 had volgens de omroep +5, toen echter om 12.41 de stoptrein naar Zl van 12.42 binnenkwam had ik al zo'n idee dat dat iets meer ging worden. De stoptrein vertrok rond 12.46. Ondertussen kwam op spoor 2 de IC naar Es binnen van 12.41. Om 12.50 kwam dan de IC naar Gn en Lw binnen (de IC naar Es heeft de aansluiting overgenomen, netjes) en vertrok weer om 12.53. Vervolgens tot Pt langzaam gereden door een werktrein en een stoptrein die in de wegreden. Bij Pt ging de werktrein aan de kant, waarna we "op jacht gingen naar de volgende prooi" aldus de HC. De stoptrein werd bij Ns ingehaald en om 13.35 kwamen we dan met +21 aan in Zl.
Verder opvallend: de t526 is defect geraakt tussen Gn en Zl. de t12526 zou op de tijd van de t526 gaan rijden en vanaf Ut zou een vervangende trein naar Gvc rijden. Ook opvallend was de informatie voorziening door de HC van met name de t5630. Deze HC gaf zeer uitgebreid informatie over de omreismogelijkheden (adviseerde zelfs bij Wz nog terug te reizen naar Zl en om te reizen via Ah voor reizigers naar Ut en verder) en was behoorlijk aangedaan dat de hoop op het bereiken van Amfs niet waargemaakt kon worden. Echt een dikke pluim voor deze HC!
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Waar is de SLT als je hem nodig hebt?ProRail actuele verstoringen schreef:» Materieeltekort Den Haag Centraal - Gouda
Tussen Den Haag Centraal en Gouda Goverwelle moeten reizigers rekening houden met een vertraging van ongeveer 15 minuten.
Door tekort aan materieel rijden er tussen Den Haag Centraal en Gouda Goverwelle minder treinen.
Maaruh: Veolia is echt niet het enige treinbedrijf met meer reizigers dan materieelcapaciteit zo blijkt
(is er trouwens weer Mat '64 defect geraakt, of heeft de NS te snel wat plan V aan de kant geschoven?)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Volgens Somda is er een stel ontspoord op de Binckhorst, waardoor het materieel dat daar staat opgesloten is.
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
En inderdaad is de oorzaak inmiddels bevestigd door mijn collega's en de website bijgewerkt:
ProRail schreef:» Materieeltekort Den Haag Centraal - Gouda
Op rangeerterrein Binckhorst te Den Haag ontspoorde om 2.45 uur een rangeerdeel. Hierdoor werd het rangeerproces gestremd. Gevolg was dat in de ochtendspits diverse treinen korter waren dan normaal. Tevens reden er minder stoptreinen tussen Den Haag en Gouda Goverwelle.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Dat is het altijd als rond Den Haag materieeltekort is. Deze keer eens niet de s1900 dus.Wubbo schreef:Volgens Somda is er een stel ontspoord op de Binckhorst, waardoor het materieel dat daar staat opgesloten is.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39287
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
En doordat die trein op de Binckhorst ontspoord was reden o.a. de t1921, t1923 en t1956 met IRM i.p.v. ICK...
Verder viel op dat...
- de t2221 met een DDM-compositie van 5 bakken reed
- diezelfde compositie aan het eind van de middag buiten dienst stond in Rotterdam, echter met een andere loc eraan
- de t2165 het moest stellen met een los sardienenblikje... ehm IRM-viertje
- voor die 2165 een compleet lege IRM-IV voorbij stoof richting Dordrecht
Verder viel op dat...
- de t2221 met een DDM-compositie van 5 bakken reed
- diezelfde compositie aan het eind van de middag buiten dienst stond in Rotterdam, echter met een andere loc eraan
- de t2165 het moest stellen met een los sardienenblikje... ehm IRM-viertje
- voor die 2165 een compleet lege IRM-IV voorbij stoof richting Dordrecht
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Ja, merkwaardig was dat. Ik had er allemaal al niet zo'n vertrouwen meer in en had de t5156 maar genomen en nog een plaatsje bemachtigd ook. 't Is maar goed dat ik die genomen had, want normaal zit ik altijd helemaal achterin, dus in de laatste of één-na-laatste bak van de twaalf bakken IRM die er horen te rijden. Dan had ik een flink stuk moeten sprinten denk ik...Reiziger Ddrs schreef:de t2165 het moest stellen met een los sardienenblikje... ehm IRM-viertje
- voor die 2165 een compleet lege IRM-IV voorbij stoof richting Dordrecht
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39287
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Tja, ik zag 't gelukkig op tijd dat 'ie kort was, dus kon er in ieder geval nog in. Heb niet gezien of er nog reizigers achtergebleven zijn, maar de kans is groot...
In Dordrecht was de machinist van die t2165 trouwens helemaal het spoor bijster... hij stopte met z'n losse viertje op de plek voor 12 bakken
In Dordrecht was de machinist van die t2165 trouwens helemaal het spoor bijster... hij stopte met z'n losse viertje op de plek voor 12 bakken
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
In Gouda kwam rond 18:15 een ICM-III binnenrijden op spoor 4, het zeer zelden gebruikte kopspoortje. De machinist maakte kop, maar de trein was nog niet vertrokken om 18:22.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39287
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
- vanwege onzichtbare herstelwerkzaamheden bij Barendrecht (volgens teletekst waren ze in het station, maar daar was niks te zien) reed vandaag de s5000 niet tussen Rotterdam en Dordrecht. Vooral erg opmerkelijk was dat er ook een alternatief reisadvies voor reizigers naar Dordrecht werd gegeven op Rotterdam C., zullen vast niet veel mensen zijn die dat traject per stoptrein afleggen De melding op de stoptreinstations dat je de stoptrein naar Roosendaal kon nemen en dan in Dordrecht moest overstappen was ook al wat overbodig: spreekt toch voor zich dat je moet overstappen als je verder dan Dordrecht wil en normaal de stoptrein naar Dordrecht had genomen...
- in de t9212 zat de Bs direct achter de loc
- de t1965 werd gereden door DDAR 7849, solo Geloof dat ik vierwagenstammen aantrek of zo, gister ook al
- de t2256 was opgeheven als gevolg van een te grote vertraging
- in de t9212 zat de Bs direct achter de loc
- de t1965 werd gereden door DDAR 7849, solo Geloof dat ik vierwagenstammen aantrek of zo, gister ook al
- de t2256 was opgeheven als gevolg van een te grote vertraging
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Hmm, ik vraag me af wat erger is qua capaciteit: een s2100 met een VIRM-IV of een s1900 met een DD-AR7800.
Errlijk gezegd ga ik toch voor het eerste, denk ik.
Errlijk gezegd ga ik toch voor het eerste, denk ik.
Laatst gewijzigd door Meltrain op wo 09 jul 2008, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: OVer je treinreiservaringen in juli 2008
Dat ligt heel erg aan het tijdstip, ik heb een aantal keer een los zesje in de 2100 gehad (en dan wel in het Randstad gedeelte van de lijn) en het past midden op de dag allemaal prima.
Het is een spectrum.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten