* Dienstregelingen SRE 2014: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=36&t=9272
* Dienstregelingen SRE 2015: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=36&t=10221
* Dienstregelingen SRE 2016: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=36&t=11921
* Dienstregelingen Zuidoost Brabant 2017: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=36&t=12496
StefanR88 schreef:...ook kwam ik verassingen tegen mbt. lijn 20, dit kan in 2013 e.e.a. veranderen (aantal ritten in een nieuwe lijndienst???)
het gaat om aantal spitsritten en versterkingsritten die via A270 loopt. Echter dit is een voorstel,of het uitwerking wel gaat komen?
in 2013 gaat schijnbaar lijnennet in helmond ook op de schop. de lijn 20-24 en 54 zou via nieuwe spoorwegtunnel rijden, dat is interessant voor wijk suytkade(ik gok dat lijn 54 verlegd worden naar Annawijk-suytkade-brouwhuis).
Met al dat nieuws lijkt extra impuls te geven op een nieuwe situaties: grotendeels heb ik via dit https://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca ... uak9eKvOFw
(ik weet niet hoe ik PDF link moet neerzetten)
huibf schreef:Het document komt van SRE en staat op hun website, blijkt na de zoekfunctie op de site van SRE (enfin ik ken het document omdat omdat er nogal wat van mijn teksten in staan)
http://www.sre.nl/web/servlet/nl.gx.sit ... /id=213523
De lijst is zeer zeker niet meer actueel wat betreft uit te werken zaken...
======================================================================================================StefanR88 schreef:Duidelijk, maar ik neem er vast aan dat aantal dingen in december 2012 zal uitgevoerd worden?.
StefanR88 schreef: lijn 466 rijdt nog altijd op een onacceptabel rijtijden (1,5 per uur), dat zorgt voor een geringe interresse. einige optie is dit lijn opvoeren naar 1x per uur, en anders knippen en terugkeren naar oude situatie (voor 2008). maar er is geen geld voor, neem ik aan.
huibf schreef:Lijn 466 doet het eigenlijk heel erg goed zeker omdat de knip is weggenomen en de dubbele route tussen Asten en Someren weg is. Een 1 uurs rit kost gelijk een smak extra vrijwilligers en ook 2 busjes extra....
======================================================================================================StefanR88 schreef:hmm dat is wel goed punt dat je zo zegt, dan kan het niet anders. of moet er een lijndienst komen maar dat lijkt mij ook weer niet rendabel.(hoge kosten,lage reizigersaantallen.)
StefanR88 schreef: in 2013 gaat schijnbaar lijnennet in helmond ook op de schop. de lijn 20-24 en 54 zou via nieuwe spoorwegtunnel rijden, dat is interessant voor wijk suytkade(ik gok dat lijn 54 verlegd worden naar Annawijk-suytkade-brouwhuis).
huibf schreef:In Helmond wordt de route verlegd, inderdaad i.v.m. de spoortunnel. Westelijk van de Hermesgarage komt (ligt er al) een nieuwe halte. Het busstation wordt tijdelijk verplaats naar de ZUIDzijde van het station (dus ook voor de Noordelijke lijnen)
StefanR88 schreef:is dit vanwege herinrichting van spoorzone? (noordelijke deel), worden stadsroutes ook aangepast? (met name lijn 54?)