Wellicht niet helemaal, maar het is in elk geval geen traject waar ik gebruik van maak op een doorgaande reis. Om die reden noem ik het een uithoek.BrengMe schreef:Ik noem Zwolle-Kampen nou niet bepaald een uithoek...Western Soldier schreef:Buiten Baarn<>Den Dolder zijn het allemaal uithoeken
Statistieken: méér dan cijfertjes.
-
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: ma 22 mei 2017, 18:10
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Regelmatig te vinden in de lijnen 51, 352, 589, 590, 51, 53 en 54.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Dat valt nou ook wel mee. Totaal maak je even een ommetje van nog geen 30 minuten voor je je reis verder gaat vervolgen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: ma 22 mei 2017, 18:10
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Daarmee is het dus nog steeds geen route op een doorgaande reis. 30 minuten is best wat, bovendien kan je zomaar je overstap missen als je weer terugkomt. Ook op de heenweg trouwens. Dan kost het als je dubbel pech hebt wel 1,5 uur.
Regelmatig te vinden in de lijnen 51, 352, 589, 590, 51, 53 en 54.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Zwolle - Kampen valt nog mee in tijdverlies op een doorgaande reis, ja natuurlijk zit het niet op de route. Maar de trein vertrekt om :18 of :48 vanuit Zwolle en komt om :42 of :12 daar weer aan. Dat is misschien krap voor Intercity naar Groningen, maar al met al valt het nog mee en zijn er genoeg andere lijntjes in uithoeken die niet zo goed aansluiten als het kamperlijntje (wat ook nog een spoorlijntje is die bekend staat om haar stiptheid)
En overigens heb je in Kampen ook nog 2 buslijnen die je naar station Zuid kunnen brengen of andersom, er zijn uithoeken waar je die opties allemaal niet hebt
En overigens heb je in Kampen ook nog 2 buslijnen die je naar station Zuid kunnen brengen of andersom, er zijn uithoeken waar je die opties allemaal niet hebt
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Sinds dat is overgenomen door Keolis valt dat vies tegen kan ik je vertellen. :Xcassie127 schreef:het kamperlijntje (wat ook nog een spoorlijntje is die bekend staat om haar stiptheid)
Project loading: 75% loaded. Please wait...
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ja, die 100% rituitval op Stadshagen werkt niet mee voor de statistieken inderdaad. :N
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Tja, een stiptheid van inmiddels gemiddeld ruim 98% is echt niet te doen.... :?Mikos schreef:Sinds dat is overgenomen door Keolis valt dat vies tegen kan ik je vertellen. :Xcassie127 schreef:het kamperlijntje (wat ook nog een spoorlijntje is die bekend staat om haar stiptheid)
Grt. Stefan
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ach laat die jongen! *O*
Hij kan eindelijk een keer meebashen in plaats van dattie het voor zijn werkgever op moet nemen :Y
Hij kan eindelijk een keer meebashen in plaats van dattie het voor zijn werkgever op moet nemen :Y
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
De stiptheid was hoger, de klanten zijn ook niet allemaal tevreden. Zoveel kun je niet verkeerd doen op die lijn, dat Stadshagen niet bediend wordt valt Keolis natuurlijk niet aan te rekenen, maar die stiptheid is momenteel wel wat minder.
Project loading: 75% loaded. Please wait...
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Mijn kaartje met afgelegde internationale trajecten is rondom Parijs en Frankfurt zo'n kluwen geworden dat ik dit jaar maar geen screenshots meer deel, maar de link naar de kaart zelf: https://drive.google.com/open?id=1oK6Eo ... t30H5GAPBb
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Leuk plaatje!
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Mijnes is dit jaar nog vrij overzichtelijk :)
Ik doe ook maar wat
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Hoeveel hebben jullie volgens NS Extra gereisd?
Ik kom op 10795 km, 126 uur, 2418kg CO2 bespaard en 164 reizen #fail
Ik kom op 10795 km, 126 uur, 2418kg CO2 bespaard en 164 reizen #fail
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ik heb de halve omtrek van de aarde bij elkaar gereisd aldus NS Extra, ik heb nog wat afstand te gaan... (A)
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ik zit op 25297 km, 295 uur, 5667 kg CO2 en 725 reizen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Er vanuit gaande dat de omtrek van de aarde 40.075 kilometer is, ben ik er voorbij met 68.698 km :X
Dat is verspreid over 869 treinreizen gemaakt in 801 uur en een besparing van 15388 kg CO2.
Dat is verspreid over 869 treinreizen gemaakt in 801 uur en een besparing van 15388 kg CO2.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ik reis met meerdere OV chipkaarten, dus NS Extra heeft maar één beperkt beeld van mijn reisgedrag
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ik heb 25941 km in 499 reizen, niet slecht.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
In een half jaartje ns extra 6902 km, 81 uur, 1546 kg co2 bespaard (wat me overdreven veel lijkt?), In 135 reizen.
Bij twijfel altijd klagen
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Zeker niet als je vergelijkt hoeveel reizen ik voor bijna even veel kilometers nodig had. Maarja, in mijn NS Extra periode zitten ook nog al m'n forensritjes van Amersfoort naar Utrecht. Dat gaat hard in aantal ritten maar niet in kilometers.DingeZ schreef:Ik heb 25941 km in 499 reizen, niet slecht.
Overigens vindt ik het wel opvallend dat in de mail die ik kreeg staat dat Amersfoort - Groningen m'n langste reis was (= 171 km via het spoor) terwijl ik in de afgelopen twee jaar zeker ook een keer in Heerlen geweest ben wat per spoor 196 km is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Bij mij zouden het 7427 kilometer zijn in een heel jaar. Maar ik denk dat het met de actiekaartjes erbij makkelijk het dubbele is. Wat dat betreft wel jammer dat je die kilometers er niet bij kunt voegen.
🍉
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
In 2017 zat aan ruim aan de 8000 reiskilometers per spoor. Dit jaar ziet het er niet naar uit dat ik dit ga halen.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ja bij mij zijn er meerdere kapot gegaan en alleen de kaart die ik sinds eind december heb staat dus in die mail... Dus er klopt helemaal niets van. En alle reizen met andere vervoerders staan er natuurlijk ook niet inwaldo79 schreef:Ik reis met meerdere OV chipkaarten, dus NS Extra heeft maar één beperkt beeld van mijn reisgedrag
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ten opzichte van fietsen zeker?Suus schreef:...en een besparing van 15388 kg CO2.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Niet geheel intuïtief, maar in de kleine letters staat dat het alleen het laatste jaar is:Daniel schreef:
Overigens vindt ik het wel opvallend dat in de mail die ik kreeg staat dat Amersfoort - Groningen m'n langste reis was (= 171 km via het spoor) terwijl ik in de afgelopen twee jaar zeker ook een keer in Heerlen geweest ben wat per spoor 196 km is.
Let op: Bovenstaande gegevens horen bij de OV-Chipkaart waarmee je bent aangemeld bij NS Extra en gaan maximaal een jaar terug.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten