Ik zag 'm vanmorgen voor het eerst bedenk ik me nu :X Vanmiddag had ik een Citea met een bekend Citea-kwaaltje: twee zwarte schermen, dus morgen maar eens in de gaten houden dan.Lijn 45 schreef:Ik heb vandaag in drie verschillende Setra's gezeten. In alle drie heb ik 'm gezien. Het lijkt me dat, als er een oude versie is geladen, het massaal is gedaan.
Concessie Provincie Utrecht (2016-2025)
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Die banner heeft een link die je naar deze pagina doorstuurt: https://www.syntusutrecht.nl/nl-nl/synt ... ns-vervoerLijn 45 schreef:Vandaag zag ik deze slide in de bussen. Is er weer een nieuwe dienstregeling, of is Syntus laat met het tonen van deze dia?
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Daar staat alleen niets over een 'nieuwe dienstregeling'.
@Daniel Vandaag is de eerste dag dat ik hem heb gezien.
@Daniel Vandaag is de eerste dag dat ik hem heb gezien.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
@Lijn45: ik dus ook
@cassie127: Da's dus duidelijk een oude pagina. Sowieso, ze stellen daar ook dat ze wifi aanbieden in de bus maar dat hoef je in een Citea niet te proberen te gebruiken (in de Setra's daarentegen werkt 'ie wel prima)
@cassie127: Da's dus duidelijk een oude pagina. Sowieso, ze stellen daar ook dat ze wifi aanbieden in de bus maar dat hoef je in een Citea niet te proberen te gebruiken (in de Setra's daarentegen werkt 'ie wel prima)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Haha, das waar ja.Chrysa schreef:Vond ie vorige keer niet zo leuk volgens mij
Het enige wat ik mij kan bedenken is dat het een update is voor scholierenlijnen..
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Zie, ik reageer sowieso wel
Volgens mij zijn het pagina’s om reizigers te laten zien wat er per afgelopen december gewijzigd is. Er is nu, behalve die paar minuten schuiven op lijn 50 (en de omlopen van de Uithof-lijnen maar dat heeft niet met de dienstregeling te maken), niets anders gewijzigd.
Volgens mij zijn het pagina’s om reizigers te laten zien wat er per afgelopen december gewijzigd is. Er is nu, behalve die paar minuten schuiven op lijn 50 (en de omlopen van de Uithof-lijnen maar dat heeft niet met de dienstregeling te maken), niets anders gewijzigd.
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
http://www.rocovutrecht.nl/download/adviezen/163
Het ROCOV heeft een document gepubliceerd met adviezen om de drukte op de bussen richting de Uithof te verminderen totdat de Uithoflijn opengaat.
Mij lijkt enkele intercitystops (tijdens de spits) op Utvr icm een verkorte Uithoflijn tussen de uithof wel een goede oplossing, indien inpasbaar.
Het ROCOV heeft een document gepubliceerd met adviezen om de drukte op de bussen richting de Uithof te verminderen totdat de Uithoflijn opengaat.
Mij lijkt enkele intercitystops (tijdens de spits) op Utvr icm een verkorte Uithoflijn tussen de uithof wel een goede oplossing, indien inpasbaar.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Zonder het document gelezen te hebben: door Vaartsche Rijn te stoppen moet je andere sporen op Centraal gebruiken. En die leiden weer naar andere bestemmingen, dankzij het o zo geweldige DSSU. Dat gaat dus nooit lukken.
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
om dat ongelezen document dan te citeren
Deze stop kan plaatsvinden op de sporen 1 en 2 te Vaartsche Rijn. Dan moet de IC in de richting Eindhoven een spoorwijziging krijgen op Utrecht centraal: naar spoor 15.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Om vanuit Amsterdam op spoor 15 te komen moet volgens mij al voor Maarsen een spoorwisseling plaatsvinden. De rijtijd Amstel/Bijlmer - Utrecht van de trein wordt dan direct met twee minuten verlengd, want het is geen hogesnelheidswissel.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
En je schiet er niks mee op want zodra er ICs over de sprintersporen gaan wordt acuut de sprinterdienst uitgedund omdat het anders niet past. Heb je nog niet meer treinen via Vaartsche Rijn.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dat document kwam in DIT TOPIC ook al even voorbij.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Nee, dat kan vlak voor Utrecht nog (via wissel 2619/2621).Suus schreef:Om vanuit Amsterdam op spoor 15 te komen moet volgens mij al voor Maarsen een spoorwisseling plaatsvinden. De rijtijd Amstel/Bijlmer - Utrecht van de trein wordt dan direct met twee minuten verlengd, want het is geen hogesnelheidswissel.
Dat is een kwestie van de goede IC kiezen, want door de tienminutendienst zou er altijd wel eentje moeten passen.Daniel schreef:En je schiet er niks mee op want zodra er ICs over de sprintersporen gaan wordt acuut de sprinterdienst uitgedund omdat het anders niet past. Heb je nog niet meer treinen via Vaartsche Rijn.
De lengtebeperking door de perronlengte van Vaartsche Rijn en het inpassen in de rijtijd lijken me grotere problemen.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
De vraag is nog wel in hoeverre je keuzevrijheid hebt met die IC: als je er eentje kiest die met de overstap op Vaartsche Rijn en de reistijd per bus ervoor zorgt dat je een half uur te vroeg in de collegebanken zit neemt iedereen alsnog de volgende om op CS op lijn 12 over te stappen.
En om in te gaan op de andere maatregelen: een IC-stop in Bilthoven levert zoals eerder in het andere topic aangegeven vooral twee treinen kort achter elkaar op die op dezelfde bus aansluiten. Dan kan je wellicht nog beter een aansluitende rechtstreekse bus vanaf station Amersfoort instellen (zeg maar een variant op 72 die niet via Zeist gaat, maar bij Soesterberg de A28 op).
En om in te gaan op de andere maatregelen: een IC-stop in Bilthoven levert zoals eerder in het andere topic aangegeven vooral twee treinen kort achter elkaar op die op dezelfde bus aansluiten. Dan kan je wellicht nog beter een aansluitende rechtstreekse bus vanaf station Amersfoort instellen (zeg maar een variant op 72 die niet via Zeist gaat, maar bij Soesterberg de A28 op).
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: RE: Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
1:15 overloop: hooguit een halve minuut als je meteen weer kan aanzetten.Suus schreef:Om vanuit Amsterdam op spoor 15 te komen moet volgens mij al voor Maarsen een spoorwisseling plaatsvinden. De rijtijd Amstel/Bijlmer - Utrecht van de trein wordt dan direct met twee minuten verlengd, want het is geen hogesnelheidswissel.
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Sinds wanneer is de N81 de N8 geworden?
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9200
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Nooit, want er zit volgens mij gewoon een foutje in de kv1-data. Keolis heeft de laatste dagen al enkele correcties geüpload, maar blijkbaar hebben ze die 1 over het hoofd gezien.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Als die N zo moeilijk is voor systemen.. Zou haast zeggen: ga terug naar de 4xx voor nachtbussen zoals Qbuzz nu ook nog doet
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
De N is het probleem niet, dat is het lijnnummer dat met vier tekens niet op de DRIPs past.
Al scrollen de DRIPs in de provincie ook al als ze X80 moeten tonen.
Al scrollen de DRIPs in de provincie ook al als ze X80 moeten tonen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Het kan ook te maken hebben met de breedte van de tekens, 1111 neemt minder ruimte in dan 8888.
Het is een spectrum.
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Vervoersplan 2019 ligt momenteel bij het ROCOV en wordt in september door de provincie vastgesteld. Bron: mail over enquete voor het vervoersplan
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Lijn 646 en 647 worden misschien geschrapt https://0297.nl/nieuws/71747/gedoe-om-d ... star-gouda
Ik heb geen onderschrift
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Om een logische reden ook, die treinreis is een stuk voor de hand liggender alternatief en de provincie gaat aannemelijk mee in het verhaal van Syntus (de lijn van Utrecht naar Lodenstein Hoevelaken is jaren terug om dezelfde reden opgeheven).
Zal wel de bezuiniging zijn om 207 vaker te kunnen halen gaan rijden, zoals voorgesteld in de eerdere enquête.
De SGP haalt er ook wel veel van die als dit, dan dat achtige argumenten bij. Net alsof, ik noem maar wat, de stadsdienst Woerden naar Utrecht gaat doorrijden als er een trein is. Tja, je kunt als reiziger nu eenmaal stranden als er een storing ergens is. Die schoolbus staat ook vast bij een ongeval op de A12.
Zal wel de bezuiniging zijn om 207 vaker te kunnen halen gaan rijden, zoals voorgesteld in de eerdere enquête.
De SGP haalt er ook wel veel van die als dit, dan dat achtige argumenten bij. Net alsof, ik noem maar wat, de stadsdienst Woerden naar Utrecht gaat doorrijden als er een trein is. Tja, je kunt als reiziger nu eenmaal stranden als er een storing ergens is. Die schoolbus staat ook vast bij een ongeval op de A12.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Helemaal schrappen zal niet gebeuren; blijkbaar wil Syntus tot station Woerden rijden en niet verder.
Uiteindelijk moet de provincie er iets van vinden, en dan komt ook de vraag naar boven of de provincie in de door Syntus voorgestelde opzet nog steeds voorziet in een vervoersoptie waarmee ouders hun kinderen naar een school kunnen sturen die de door hun gewenste levensovertuiging aanhangt.
Dat zal best, fractie, maar ik neem aan dat hier de portemonnee bedoeld wordt van de ouders die hun kinderen naar het Driestar in Gouda sturen. Als het werkelijk om onze (als in alle) inwoners gaat dan is er nog een ander belang om te overwegen, namelijk of de uren die nu worden besteed aan een directe maar exploitatief zeer prijzige busverbinding niet beter in te zetten zijn om de dienstregeling voor een veel grotere groep reizigers aantrekkelijker te maken.Fractie ChristenUnie-SGP De Ronde Venen schreef:Het gaat hier per slot van rekening om het welzijn van onze kinderen en de portemonnee van onze inwoners.
Uiteindelijk moet de provincie er iets van vinden, en dan komt ook de vraag naar boven of de provincie in de door Syntus voorgestelde opzet nog steeds voorziet in een vervoersoptie waarmee ouders hun kinderen naar een school kunnen sturen die de door hun gewenste levensovertuiging aanhangt.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Naar Woerden rijdt al de reguliere lijn 123 en twee scholierenlijnen naar Woerden Kalsbeek komen ook langs het station. Die relatie heb je de 646 en 647 dus niet voor nodig.nvdw schreef:Helemaal schrappen zal niet gebeuren; blijkbaar wil Syntus tot station Woerden rijden en niet verder.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten