Concessie Provincie Utrecht (2016-2025)
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dat klopt, maar de bussen zelf uiteraard wel, anders past het natuurlijk niet ;)
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Iemand toevallig al een vervoersplan in handen? Ben wel nieuwsgierig ondertussen!
Ik kom alleen de uitkomst van de enquête tegen.
https://www.bv-oudewater.nl/wp-content/ ... e-2018.pdf
Ik kom alleen de uitkomst van de enquête tegen.
https://www.bv-oudewater.nl/wp-content/ ... e-2018.pdf
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
De enquête is de basis voor het vervoerplan. Gezien die nog maar net uitgewerkt is zal dat vervoerplan nog wel even duren.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Weet niet of deze al eerder naar voren is gekomen, maar blijkbaar is er een pdf met aansluitgaranties:
https://www.syntusutrecht.nl/getmedia/0 ... rantie.pdf
Volgens mij klopt ie niet helemaal. Er staat bv. Dat er een aansluitgarantie is van de intercities van Klp op lijn (x)80 naar Rhenen, terwijl lijn 80 juist in de andere richting (Amersfoort) aansluit.
https://www.syntusutrecht.nl/getmedia/0 ... rantie.pdf
Volgens mij klopt ie niet helemaal. Er staat bv. Dat er een aansluitgarantie is van de intercities van Klp op lijn (x)80 naar Rhenen, terwijl lijn 80 juist in de andere richting (Amersfoort) aansluit.
Ik heb geen onderschrift
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ideaal als de IC +25 heeft toch? Maar de (X)80 richting Rhenen biedt juist aansluiting op de treinen i.p.v. andersom inderdaad.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
ROCOV heeft het advies concept vervoersplan 2019 vandaag vrijgegeven: http://www.rocovutrecht.nl/download/adviezen/165
Wijzigingen die ik kan afleiden zijn:
-lijn 1 (amersfoort) op zaterdag in beide richtingen bediend
-lijn 8 krijgt een andere route door schuilenburg
-lijn (x)80 krijgt een andere route in Veenendaal
-106 rijdt niet meer op zaterdag
-lijn 5 (woerden) rijdt alleen in de spits door naar oudewater
-lijn 3/5 worden savonds en in het weekend "avondvlinder"
-lijn 298 nieuwe lijn tussen (Renswoude?)-Scherpenzeel-Woudenberg-Zeist (Noord?)-de Uithof
-646/647 wordt ingekort tot Woerden
Wijzigingen die ik kan afleiden zijn:
-lijn 1 (amersfoort) op zaterdag in beide richtingen bediend
-lijn 8 krijgt een andere route door schuilenburg
-lijn (x)80 krijgt een andere route in Veenendaal
-106 rijdt niet meer op zaterdag
-lijn 5 (woerden) rijdt alleen in de spits door naar oudewater
-lijn 3/5 worden savonds en in het weekend "avondvlinder"
-lijn 298 nieuwe lijn tussen (Renswoude?)-Scherpenzeel-Woudenberg-Zeist (Noord?)-de Uithof
-646/647 wordt ingekort tot Woerden
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Leuk om te zien.. Ik gok dat de 298 na Woudschouten de Krakelingenweg op gaat waarna het de A28 oprijdt. Ze zouden ook via Woudenbergseweg, Laan van Beek en Rooyen, Het Rond - route (2/3)71 kunnen gaan, maar dat is wel 15 minuten langer
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 758
- Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:41
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Welke route zou de (X)80 in Veenendaal dan moeten gaan rijden? Hij rijdt nu via de meest directe route door Veenendaal heen.
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ze hebben het alleen over het Soesterkwartier, als die wijk in twee richtingen wordt bediend vervalt mogelijk de route over de Isselt op zaterdag.sirvinniei schreef: -lijn 1 (amersfoort) op zaterdag in beide richtingen bediend
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Hoe zit het met de onderaannemers in deze staking?
De ritten op de 50 bijvoorbeeld die door Besseling gereden worden, vervallen ook.. Zijn deze chauffeurs op andere lijnen geplaatst of staken deze ook?
De ritten op de 50 bijvoorbeeld die door Besseling gereden worden, vervallen ook.. Zijn deze chauffeurs op andere lijnen geplaatst of staken deze ook?
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Besseling rijdt niet meer voor Syntus.
De ritten van Pouw op de 656 en 680 hebben wel gereden. Ook de Uithoflijnen reden. Van Kooten reed gewoon op de 19 en 272. Ik weet niet of de ritten van onderaannemers op de Amersfoortse stadsdienst hebben gereden.
De ritten van Pouw op de 656 en 680 hebben wel gereden. Ook de Uithoflijnen reden. Van Kooten reed gewoon op de 19 en 272. Ik weet niet of de ritten van onderaannemers op de Amersfoortse stadsdienst hebben gereden.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Lijn 50 in elk geval ook rijdend gezien op De Klomp. Opvallend was wel dat hier twee Syntus Utrecht bussen tegelijk op de bufferhaltes stonden, kennelijk heeft er dan ook nog een omloop op een andere lijn gereden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik bedoelde Van Kooten dan. Die rijden een ochtend rit op 50, dan 681 en daarna 656. Middag rit is 50 en 272
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ook ik vraag me af welke route de 80 dan zou moeten rijden.
En eventueel meer bussen langs het Maximaplein?
En eventueel meer bussen langs het Maximaplein?
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Wellicht chauffeurs met pauze? In dit soort gevallen houden chauffeurs de hele dag dezelfde bus: van wegrijden bij de garage tot terugkomst. Dit omdat er heel veel omlopen natuurlijk ontbreken.Daniel schreef:Lijn 50 in elk geval ook rijdend gezien op De Klomp. Opvallend was wel dat hier twee Syntus Utrecht bussen tegelijk op de bufferhaltes stonden, kennelijk heeft er dan ook nog een omloop op een andere lijn gereden.
-
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 17:40
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik denk dat je voor in ieder geval de ochtendritten Pouw Vervoer bedoeld. Welke middagrit op lijn 50 wordt dan door Van Kooten gereden?dnmw2705 schreef:Ik bedoelde Van Kooten dan. Die rijden een ochtend rit op 50, dan 681 en daarna 656. Middag rit is 50 en 272
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Voor zover ik weet rijdt Van Kooten niet op de 656, waarschijnlijk bedoeld dnmw de omloop die door S 418 1728 van Pouw wordt gereden in de ochtend. Die rit heeft wel gereden i.i.g.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Meest logische wat ik nog kan bedenken zou het omzeilen van de overweg bij station centrum zijn door via de Industrielaan - N233 te gaan rijden. Buiten het centrum om (dus bv. via de Kleine Beer rijden) is de enige andere redelijke andere route-optie, maar dan mis je juist een van de belangrijker bestemmingen voor reizigers vanuit de Vallei lijkt me.yordietje schreef:Ook ik vraag me af welke route de 80 dan zou moeten rijden.
Dat mag niet van de gemeente Leusden.En eventueel meer bussen langs het Maximaplein?
Da's voor één bus sowieso het geval geweest ja want de 50 heeft altijd een wat langere kering van circa een kwartier op De Klomp. Maar verder weten we natuurlijk niet hoe het georganiseerd was met de diensten: normaal wisselen er ook chauffeurs van 50 naar de X80 bijvoorbeeld, maar Syntus had er juist expliciet voor gekozen om alleen de 50 te rijden in die hoek van de provincie dus de diensten hebben ze sowieso moeten omgooien.dennistd schreef:Wellicht chauffeurs met pauze? In dit soort gevallen houden chauffeurs de hele dag dezelfde bus: van wegrijden bij de garage tot terugkomst. Dit omdat er heel veel omlopen natuurlijk ontbreken.
Ik las dat er ook nog 30 bussen op de Veluwe reden, dus 't zou ook zomaar een vanuit Ede rijdende wagen geweest kunnen zijn op het 5/83/85-rondje.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
.Ezra schreef:Ik denk dat je voor in ieder geval de ochtendritten Pouw Vervoer bedoeld. Welke middagrit op lijn 50 wordt dan door Van Kooten gereden?dnmw2705 schreef:Ik bedoelde Van Kooten dan. Die rijden een ochtend rit op 50, dan 681 en daarna 656. Middag rit is 50 en 272
Oeps, ja. Ochtend ritten zijn inderdaad van Pouw. Was ff in de war met Tourquase die ze voor Pouw reed. Middag rit is van Van Koten. Meer hebben ze niet op de 50.
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Je vergeet de route industrielaan-groeneveldse laan e.v.. Vroeger reden hier bussen, maar tegenwoordig worden lijn 80 en 50 gebundeld. Er ligt hier nog een bussluis zoals te zien op https://goo.gl/maps/Td9BMBNQMFvDaniel schreef:Meest logische wat ik nog kan bedenken zou het omzeilen van de overweg bij station centrum zijn door via de Industrielaan - N233 te gaan rijden. Buiten het centrum om (dus bv. via de Kleine Beer rijden) is de enige andere redelijke andere route-optie, maar dan mis je juist een van de belangrijker bestemmingen voor reizigers vanuit de Vallei lijkt me.yordietje schreef:Ook ik vraag me af welke route de 80 dan zou moeten rijden.
Groot voordeel is dat petenbos oost, dat nu OV-loos is, ook weer wordt bediend. Enige nadeel is dat station centrum niet aangedaan wordt, maar gezien de ontsluiten de functie in Rhenen en slechte treinaansluiting lijkt het me sowieso niet een veelgebruikte overstap.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Allemaal speculoos, lijn (X)80 krijgt geen andere route
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Lekker handig van het ROCOV om het dan zo te omschrijven.Maxim schreef:Allemaal speculoos, lijn (X)80 krijgt geen andere route
Mag je een tipje van de sluier oplichten en ons iets vertellen over lijn 298.. En dan vooral de route??
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
https://drive.google.com/file/d/1j_Ls9M ... sp=sharing
... en door naar Rijnsweerd Noord, maar even snel via Google tekenen gaat niet over de busbaan
... en door naar Rijnsweerd Noord, maar even snel via Google tekenen gaat niet over de busbaan
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
dan snap ik deze opmerking niet in het advies van rocov:Maxim schreef:Allemaal speculoos, lijn (X)80 krijgt geen andere route
Lijn (X)80: Het ROCOV pleit ervoor de huidige route van deze lijn in Veenendaal te
handhaven.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Het pleidooi kan toch succesvol zijn geweest?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten