OVer je reiservaringen in juli 2018
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Het leek op een uitstel van betaling van wat ik snel kon zien. Maargoed diezelfde meneer kwam net weer en deze keer kwam hij met een papier aan dat hij voor de rechtbank moet verschijnen.
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Ik denk dat je hem er straks weer hebt staan, maar dan met zijn boodschappenbriefje.
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Haha
Maar om dat te voorkomen heb ik aan het ROV gevraagd of de politie misschien kan uitzoeken of hij misschien ergens een verblijfsplaats heeft of ergens naartoe wil. Heb in ieder geval gehoord dat de politie de melding heeft opgepakt en even bij hem gaan kijken :pos:
Maar om dat te voorkomen heb ik aan het ROV gevraagd of de politie misschien kan uitzoeken of hij misschien ergens een verblijfsplaats heeft of ergens naartoe wil. Heb in ieder geval gehoord dat de politie de melding heeft opgepakt en even bij hem gaan kijken :pos:
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
De FLIRT openen blijft lastig. Na de zoveelste keer in te moeten grijpen bij het openen van de deuren van een FLIRT hieronder de instructie (met de hoop dat Google hem indexeert) :Y
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Het is gewoon geen goed ontwerp als daar een instructie voor nodig is...
Maar wat gaat er precies fout als je het verkeerd doet?
Maar wat gaat er precies fout als je het verkeerd doet?
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Deuren van een FLIRT lastig? Na vertrek één keer op de knop van de deur drukken aan de kant waar het perron zit en de deur gaat voor je open zodra de trein stil langs het perron staat *trein*
- Spoiler: show
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Op het station van Raalte zijn begin deze week posters opgehangen over het verwijderen van de glazen ruiten in de abri's van station Raalte, waar ze zojuist mee begonnen zijn
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Komen er wel niet ruiten in?
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Ik denk het niet: het perron daar is erg smal.
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Dan komen er toch wel niet ruiten in? *O*
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Dat wordt dat ook weer een perron waar je wegwaait en verkleumd van de kou (in de winter dan) :? :neg: .dennistd schreef:Ik denk het niet: het perron daar is erg smal.
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Dat was het met ruiten ook al hoor... Zoveel beschutting gaf het nou ook weer nietKM46 schreef:Dat wordt dat ook weer een perron waar je wegwaait en verkleumd van de kou (in de winter dan) :? :neg: .dennistd schreef:Ik denk het niet: het perron daar is erg smal.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Niet in Rotterdam maar in Zwolle, DDZ zesje had met de 548 mee moeten komen maar kwam dat niet. In Rotterdam had men nog wel twee DDZ viertjes staan maar die moesten mee met de treinen 661 en 563, en afwijken van het plan door bijv. de 559 DDZ8 en de 563 DDZ6 te geven (de 563 had vorig wijzigingsblad nog voldoende aan enkeldeksmaterieel en zal die DDZ10 dus niet zo hard nodig hebben als de 559 lijkt mij) was blijkbaar geen optie voor de bijsturing.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39291
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Men doet tegenwoordig aan stick to the plan (ofwel laat de reiziger maar sticken) he. Sindsdien lijkt enige creativiteit, zover die er überhaupt nog was, ver te zoeken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Vanochtend bleef mijn 2129 al rond De Vink achter de vertraagde 6329 hangen. Helaas werden we niet over he tlinkerspoor gestuurd (achter de [serie=Intercity|2018|Dordrecht - Den Haag Hollands Spoor - Duivendrecht (- Lelystad Centrum)2400[/serie]).
Beul van de blindegeleidelijn
-
- Berichten: 6193
- Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
- Locatie: Rotterdam
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Toch wel mooi dat NS zulke mensen ook een kans geven op de arbeidsmarkt.Daniel schreef:Men doet tegenwoordig aan stick to the plan (ofwel laat de reiziger maar sticken) he. Sindsdien lijkt enige creativiteit, zover die er überhaupt nog was, ver te zoeken.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Woensdag reed de 6616 niet verder dan Den Bosch waar vervolgens een 4420 klaarstond. Geen idee wat er loos was maar de reis kon vervolgd worden. Donderdag werd een treinstel van de 6614 uiteindelijk uit de dienst gehaald vanwege de deuren (ik laat mijn mening hierover bij deze voor me) :')
Vandaag een kleine afwijking in de dienstregeling: de 4400 eindigt vandaag geheel bij Nijmegen (iets ivm vierdaagse?).
De 6616 had vandaag trouwens ook zin helemaal bij het oostelijke eindje van het perron te Tbr te stoppen, normaal gesproken komt het achterste deel op de grens tussen het overdekte en onoverdekte deel te zitten. Gelukkig is het, zoals inmiddels gewend aan dit prachtige weer, droog en zonnig
Vandaag een kleine afwijking in de dienstregeling: de 4400 eindigt vandaag geheel bij Nijmegen (iets ivm vierdaagse?).
De 6616 had vandaag trouwens ook zin helemaal bij het oostelijke eindje van het perron te Tbr te stoppen, normaal gesproken komt het achterste deel op de grens tussen het overdekte en onoverdekte deel te zitten. Gelukkig is het, zoals inmiddels gewend aan dit prachtige weer, droog en zonnig
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
OVer je reiservaringen in juli 2018
Gisteren had de 905 +13. De reden is nooit opgehelderd.
Vandaag staat de 1005 defect langs het perron te Rotterdam Centraal. Om 7:08 is de trein toch met +11 vertrokken.
Vandaag staat de 1005 defect langs het perron te Rotterdam Centraal. Om 7:08 is de trein toch met +11 vertrokken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Nou, lekker. Heb je in Roermond nog 1,5 minuut om van spoor 3b naar 1 te sprinten, begint de HC ook nog te zeuren dat er mensen bij zijn deur instappen. Waar stonden de reizigers ook alweer???
Re: OVer je reiservaringen in juli 2018
Bij de verkeerde deur, dûh
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten